Gå til innhold

SanDisk Sansa e250

Anbefalte innlegg

Hvordan får jeg til sånn at 'COVER ARTen' vises på MP3 spilleren?

Den vises på på Windows Media Player...altså jeg har fikset det på 'tag editor'en'.

Så starter jeg 'SYNC', men det kommer ikke opp på spilleren etterpå :hmm:

Edit: Jeg fikk til noen...men jeg må gjøre alt manuelt :hrm: De COVER-ARTsene som Windows M.P finner vises ikke på mp3 spilleren..

Endret av MeiserN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor folk klager på rullehjulet egentlig... Det er jo mye bedre enn iPod sitt f.eks. At det er så høyt er jo bare en fordel også. Det dekker over knappene slik at jeg slipper å bruke hold-knappen, og når jeg skal skifte sang eller noe, så slipper jeg og ta den ut, jeg bare føler meg fram til hjulet på utsiden av buksa og da vet jeg hvor resten av knappene er (dette er med joggebukse da).

En ting som irriterer meg litt dog er at volumnivået alltid stiller seg tilbake til middels når jeg skruer den av.

Endret av Petter (chaos)
Lenke til kommentar
En ting som irriterer meg litt dog er at volumnivået alltid stiller seg tilbake til middels når jeg skruer den av.

7674118[/snapback]

Sikkert for å unngå ubehagelig høye starter. Litt kjedelig hvis du har maksimumvolum med bra overcustomized equalizer, og starter en ny heavymetalsang. :nei:

Lenke til kommentar

Den vises på på Windows Media Player...altså jeg har fikset det på 'tag editor'en'.

Så starter jeg 'SYNC', men det kommer ikke opp på spilleren etterpå  :hmm:

Edit: Jeg fikk til noen...men jeg må gjøre alt manuelt  :hrm: De COVER-ARTsene som Windows M.P finner vises ikke på mp3 spilleren..

7662327[/snapback]

Leste på "Anything But iPod" hvordan du gjorde det med albumsbilder:

http://www.anythingbutipod.com/forum/showthread.php?t=5777

Viktig å gå inn i "folder options" og huke av " Hide prodtected operating system files" under "view" for da ser du bildene i musikkmappen!

Lenke til kommentar

Så starter jeg 'SYNC', men det kommer ikke opp på spilleren etterpå  :hmm:

Edit: Jeg fikk til noen...men jeg må gjøre alt manuelt  :hrm: De COVER-ARTsene som Windows M.P finner vises ikke på mp3 spilleren..

7662327[/snapback]

Leste på "Anything But iPod" hvordan du gjorde det med albumsbilder:

http://www.anythingbutipod.com/forum/showthread.php?t=5777

Viktig å gå inn i "folder options" og huke av " Hide prodtected operating system files" under "view" for da ser du bildene i musikkmappen!

7680315[/snapback]

Takkeeer! :thumbup:

Lenke til kommentar
kan ikke fatte og begripe hvorfor folk klager over denne spilleren, den er jo bare helt genial!

7716580[/snapback]

Vi klager ikke over spilleren generelt men over spesifike deler av den, f.eks. spolinga

7718570[/snapback]

Hva er vitsen med spoling anyway? Man skal da HØRE på sangene, ikke SPOLE! Å kunne spole en MP3 er uansett et privilegium! Mange av de enklere MP3spillerne har ikke spoling i det hele tatt...

Enig med FloppyK; den er genial!

Lenke til kommentar

Alle mine MP3 filer ligger sortert i mapper. Svæert mange tagger er meningsløse og har liten verdi. Er det mulig å overføre katalogstrukturer til spilleren og bare bruke den strukturen til å bla i sanger? Mao - ikke playlister, og ikke "artist, album, osv"?

Noen som vet om et sted de selger ekstra kabler til denne. Om man vil ha en lader i bilen, og gjerne en ved PC'en så må man jo ha flere kabler siden denne er så spesiell.

AndersH

Lenke til kommentar
Alle mine MP3 filer ligger sortert i mapper. Svæert mange tagger er meningsløse og har liten verdi. Er det mulig å overføre katalogstrukturer til spilleren og bare bruke den strukturen til å bla i sanger? Mao - ikke playlister, og ikke "artist, album, osv"?

Noen som vet om et sted de selger ekstra kabler til denne. Om man vil ha en lader i bilen, og gjerne en ved PC'en så må man jo ha flere kabler siden denne er så spesiell.

AndersH

7726798[/snapback]

Her selger de ihvertfall laderer. :)Link

Lenke til kommentar
kan ikke fatte og begripe hvorfor folk klager over denne spilleren, den er jo bare helt genial!

7716580[/snapback]

Vi klager ikke over spilleren generelt men over spesifike deler av den, f.eks. spolinga

7718570[/snapback]

Hva er vitsen med spoling anyway? Man skal da HØRE på sangene, ikke SPOLE! Å kunne spole en MP3 er uansett et privilegium! Mange av de enklere MP3spillerne har ikke spoling i det hele tatt...

Enig med FloppyK; den er genial!

7721095[/snapback]

Som jeg har sagt før, jeg hører på endel podcasts som er rundt en time lange. Hvis jeg av en eller annen grunn må avbryte den etter 40 min (f.eks. skal høre på en annen sang eller noe) må jeg spole i 40*4= 160 sekunder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...