MeiserN Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Hvordan får jeg til sånn at 'COVER ARTen' vises på MP3 spilleren? Den vises på på Windows Media Player...altså jeg har fikset det på 'tag editor'en'. Så starter jeg 'SYNC', men det kommer ikke opp på spilleren etterpå Edit: Jeg fikk til noen...men jeg må gjøre alt manuelt De COVER-ARTsene som Windows M.P finner vises ikke på mp3 spilleren.. Endret 7. januar 2007 av MeiserN Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Skjønner ikke hvorfor folk klager på rullehjulet egentlig... Det er jo mye bedre enn iPod sitt f.eks. At det er så høyt er jo bare en fordel også. Det dekker over knappene slik at jeg slipper å bruke hold-knappen, og når jeg skal skifte sang eller noe, så slipper jeg og ta den ut, jeg bare føler meg fram til hjulet på utsiden av buksa og da vet jeg hvor resten av knappene er (dette er med joggebukse da). En ting som irriterer meg litt dog er at volumnivået alltid stiller seg tilbake til middels når jeg skruer den av. Endret 8. januar 2007 av Petter (chaos) Lenke til kommentar
mikaelseff Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 En ting som irriterer meg litt dog er at volumnivået alltid stiller seg tilbake til middels når jeg skruer den av. 7674118[/snapback] Sikkert for å unngå ubehagelig høye starter. Litt kjedelig hvis du har maksimumvolum med bra overcustomized equalizer, og starter en ny heavymetalsang. Lenke til kommentar
franckie Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hvordan får jeg til sånn at 'COVER ARTen' vises på MP3 spilleren?Den vises på på Windows Media Player...altså jeg har fikset det på 'tag editor'en'. Så starter jeg 'SYNC', men det kommer ikke opp på spilleren etterpå Edit: Jeg fikk til noen...men jeg må gjøre alt manuelt De COVER-ARTsene som Windows M.P finner vises ikke på mp3 spilleren.. 7662327[/snapback] Leste på "Anything But iPod" hvordan du gjorde det med albumsbilder: http://www.anythingbutipod.com/forum/showthread.php?t=5777 Viktig å gå inn i "folder options" og huke av " Hide prodtected operating system files" under "view" for da ser du bildene i musikkmappen! Lenke til kommentar
MeiserN Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hvordan får jeg til sånn at 'COVER ARTen' vises på MP3 spilleren?Den vises på på Windows Media Player...altså jeg har fikset det på 'tag editor'en'. Så starter jeg 'SYNC', men det kommer ikke opp på spilleren etterpå Edit: Jeg fikk til noen...men jeg må gjøre alt manuelt De COVER-ARTsene som Windows M.P finner vises ikke på mp3 spilleren.. 7662327[/snapback] Leste på "Anything But iPod" hvordan du gjorde det med albumsbilder: http://www.anythingbutipod.com/forum/showthread.php?t=5777 Viktig å gå inn i "folder options" og huke av " Hide prodtected operating system files" under "view" for da ser du bildene i musikkmappen! 7680315[/snapback] Takkeeer! Lenke til kommentar
mariux Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Noen som har funnet ut hvordan spoler raskere? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Noen som har funnet ut hvordan spoler raskere? 7710537[/snapback] Tror ikke det er mulig. Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 kan ikke fatte og begripe hvorfor folk klager over denne spilleren, den er jo bare helt genial! Lenke til kommentar
mariux Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 kan ikke fatte og begripe hvorfor folk klager over denne spilleren, den er jo bare helt genial! 7716580[/snapback] Vi klager ikke over spilleren generelt men over spesifike deler av den, f.eks. spolinga Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 kan ikke fatte og begripe hvorfor folk klager over denne spilleren, den er jo bare helt genial! 7716580[/snapback] Vi klager ikke over spilleren generelt men over spesifike deler av den, f.eks. spolinga 7718570[/snapback] Hva er vitsen med spoling anyway? Man skal da HØRE på sangene, ikke SPOLE! Å kunne spole en MP3 er uansett et privilegium! Mange av de enklere MP3spillerne har ikke spoling i det hele tatt... Enig med FloppyK; den er genial! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Spolinga i film-greia er heller ikke veldig god.. Men da man spoler med hjulet så funker det da fint i mp3? Lenke til kommentar
andersh Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Alle mine MP3 filer ligger sortert i mapper. Svæert mange tagger er meningsløse og har liten verdi. Er det mulig å overføre katalogstrukturer til spilleren og bare bruke den strukturen til å bla i sanger? Mao - ikke playlister, og ikke "artist, album, osv"? Noen som vet om et sted de selger ekstra kabler til denne. Om man vil ha en lader i bilen, og gjerne en ved PC'en så må man jo ha flere kabler siden denne er så spesiell. AndersH Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Alle mine MP3 filer ligger sortert i mapper. Svæert mange tagger er meningsløse og har liten verdi. Er det mulig å overføre katalogstrukturer til spilleren og bare bruke den strukturen til å bla i sanger? Mao - ikke playlister, og ikke "artist, album, osv"? Noen som vet om et sted de selger ekstra kabler til denne. Om man vil ha en lader i bilen, og gjerne en ved PC'en så må man jo ha flere kabler siden denne er så spesiell. AndersH 7726798[/snapback] Her selger de ihvertfall laderer. Link Lenke til kommentar
mariux Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 kan ikke fatte og begripe hvorfor folk klager over denne spilleren, den er jo bare helt genial! 7716580[/snapback] Vi klager ikke over spilleren generelt men over spesifike deler av den, f.eks. spolinga 7718570[/snapback] Hva er vitsen med spoling anyway? Man skal da HØRE på sangene, ikke SPOLE! Å kunne spole en MP3 er uansett et privilegium! Mange av de enklere MP3spillerne har ikke spoling i det hele tatt... Enig med FloppyK; den er genial! 7721095[/snapback] Som jeg har sagt før, jeg hører på endel podcasts som er rundt en time lange. Hvis jeg av en eller annen grunn må avbryte den etter 40 min (f.eks. skal høre på en annen sang eller noe) må jeg spole i 40*4= 160 sekunder. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Noen som vet hvordan man lager egendefinerte equalizers? eller om det i det heletatt er mulig? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Noen som vet hvordan man lager egendefinerte equalizers?eller om det i det heletatt er mulig? 7728361[/snapback] Oppdater spilleren din. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Noen som vet hvordan man lager egendefinerte equalizers?eller om det i det heletatt er mulig? 7728361[/snapback] Oppdater spilleren din. 7728430[/snapback] oki Noen som har link til nyeste firmware da? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Noen som vet hvordan man lager egendefinerte equalizers?eller om det i det heletatt er mulig? 7728361[/snapback] Oppdater spilleren din. 7728430[/snapback] oki Noen som har link til nyeste firmware da? 7728503[/snapback] Sandisk.com Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Fant bare firmware til e200 på den siden, men får satse på at det virker på en e250 og da Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Fant bare firmware til e200 på den siden, men får satse på at det virker på en e250 og da 7728667[/snapback] e200-serien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå