fanten83 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Moren min kjøpte seg en Sansa e270, og den har hittil bare vert problemer med.. prøvde å legge inn nytt firmware som naturligvis ikke funket. så helt plutselig bestemmer spilleren seg for å legge inn en 3 gb fil som ikke er noe som helst, den bare er der, og når det skjer må jeg selvsakt formatere spilleren som ikke alltid er så lett heller. og når hun spiller av musikk så kansje låser spilleren seg etter 5 min men avogtil kan den klare seg en time uten å låse seg. tror det er den mest buggy og uferdige mp3 spilleren jeg har sett før vertfall. 7389676[/snapback] 95% sikkert brukerfeil. Gjer ting sånn som det skal gjerast. Så e det ingen problem. Dårlig at den her speleren får dårlig reklame berre fordi folk ikkje klara å bruke den riktig. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Moren min kjøpte seg en Sansa e270, og den har hittil bare vert problemer med.. prøvde å legge inn nytt firmware som naturligvis ikke funket. så helt plutselig bestemmer spilleren seg for å legge inn en 3 gb fil som ikke er noe som helst, den bare er der, og når det skjer må jeg selvsakt formatere spilleren som ikke alltid er så lett heller. og når hun spiller av musikk så kansje låser spilleren seg etter 5 min men avogtil kan den klare seg en time uten å låse seg. tror det er den mest buggy og uferdige mp3 spilleren jeg har sett før vertfall. 7389676[/snapback] Må nok være noe noe feil enten du har gjort, eller feil med spilleren din. Sjekk innstillinger for automatisk synkronisering i Windows Media Player, hos meg var det før slik at synkronisering av musikk til mp3-spilleren skjedde automatisk når jeg kobla til spilleren. Om du er sikker på at det er noe galt med spilleren sender du den bare til retur. 7391564[/snapback] dette er andre spilleren hun har da. for vel bare sende den inn å gå en ny en, som mest sansynlig er samme problemene på så få igjen pengene pga feil på spiller 3 ganger. 7392642[/snapback] Hvordan prøvde du å oppdatere spilleren? Manuelt eller automatisk? 7392781[/snapback] har prøvd begge deler edit : at jeg ikke kan bruke den riktig ?! det skal no søren meg bare vere å plugge den inn og laste ned automatisk ny firmware ! er ikke snakk om å bruke feil. og når jeg blir levert noe så ekstremt buggete rett fra esken så er det neppe jeg som gjør noe galt. Endret 30. november 2006 av Evil-Duck Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 edit : at jeg ikke kan bruke den riktig ?! det skal no søren meg bare vere å plugge den inn og laste ned automatisk ny firmware ! er ikke snakk om å bruke feil. og når jeg blir levert noe så ekstremt buggete rett fra esken så er det neppe jeg som gjør noe galt. 7393438[/snapback] Merkelig at du får alle de varene som har feil på seg da. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) har prøvd begge deler edit : at jeg ikke kan bruke den riktig ?! det skal no søren meg bare vere å plugge den inn og laste ned automatisk ny firmware ! er ikke snakk om å bruke feil. og når jeg blir levert noe så ekstremt buggete rett fra esken så er det neppe jeg som gjør noe galt. 7393438[/snapback] Prøv disse filene, de er dog amerikanske, men jeg vet de funker. Legg de i root-mappa av filen din. http://rapidshare.de/files/37137670/e200_F...02.12a.rar.html Endret 30. november 2006 av Zevs. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 har prøvd begge deler edit : at jeg ikke kan bruke den riktig ?! det skal no søren meg bare vere å plugge den inn og laste ned automatisk ny firmware ! er ikke snakk om å bruke feil. og når jeg blir levert noe så ekstremt buggete rett fra esken så er det neppe jeg som gjør noe galt. 7393438[/snapback] Prøv disse filene, de er dog amerikanske, men jeg vet de funker. Legg de i root-mappa av filen din. http://rapidshare.de/files/37137670/e200_F...02.12a.rar.html 7395026[/snapback] ja det er gjort, og ser ut til å funke alt utenom diktafonen. men for bare klare meg uten den da. synst ikke det skal vere så mye oppstyr for å få en spiller til å funke ! Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Svært så mye problemer =/ Etter at jeg skifte til MSC(Sånn at den funker som en harddisk) har jeg ikke hatt problemer i det hele og det store. Bruk den guiden jeg la med tidligere hvis du vil resette hele greien. Fikk forresten oppgradert min idag, noe som har notes til hva som ble oppgradert? (Tenkte på 1.02.15)... Endret 2. desember 2006 av Lednar Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg kjøpte denne spilleren for 12 dager siden. I forgårs begynte den plutselig å slå seg av og på med jevne mellomrom. Dagen etterpå sluttet dette problemet men istedenfor hoppet den mange sanger fram når jeg trykker på NESTE-sang-knappen. NÅ har den låst seg helt! En kamerat av meg har også kjøpt denne spilleren, han fikk det sistnevnte problemet etter bare noen dager. Det er i utgangspunktet en meget bra spiller med lekkert design, men feilene i programvaren ødelegger desverre hele spilleren... do not buy this folks! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg kjøpte denne spilleren for 12 dager siden. I forgårs begynte den plutselig å slå seg av og på med jevne mellomrom. Dagen etterpå sluttet dette problemet men istedenfor hoppet den mange sanger fram når jeg trykker på NESTE-sang-knappen. NÅ har den låst seg helt! En kamerat av meg har også kjøpt denne spilleren, han fikk det sistnevnte problemet etter bare noen dager. Det er i utgangspunktet en meget bra spiller med lekkert design, men feilene i programvaren ødelegger desverre hele spilleren... do not buy this folks! 7418062[/snapback] Og jeg regner med du har oppdatert FW før du buser ut med slike påstander? Lenke til kommentar
Risern Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Samme skjedde med meg, hørte på musikk når jeg trente også plutselig hang den seg i ca 5 sec før den skrudde seg av. Når jeg skrudde den på hang den seg ved oppstarden, der du ser sandisk logoen. Hele driten fucka seg, så har sendt den inn til komplett.no. Spilleren er bare blitt værre og værre, begynte med at den ikke huska instillingene jeg gjore og nå dette.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Til dere som klager; Har dere oppdatert FW? Lenke til kommentar
Risern Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Veldig lett når hele dritten har hengt seg opp, og ja jeg prøvde å oppdatere via recovery mode men den kommer jo aldri inn på menyen Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 "Kopiert fra noe jeg lastet opp her tidligere, se side 13 for mer informasjon" On the top of the player is a Hold switch, move it to the right (toward the headphone jack) so you see Orange. On the left hand side of the player is a Record button, press and hold it while connecting the player to the computer. Continue holding the Record button until you see a new icon under My Computer called 16MB FORMAT. Once you see that icon you may release the Record button. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Til dere som klager; Har dere oppdatert FW? 7423729[/snapback] dette som jeg forklarer skjedde etter jeg hadde oppdatert EU firmware ja Lenke til kommentar
Risern Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Idag fikk jeg en ny spiller i posten av komplett.no, pga. av at den andre hang seg opp. Så fikk erstatning på defekt vare, og til min store overaskelse fikk jeg en E270 og ikke en E260 som jeg hadde før. Så jeg fikk en spiller som er et hakk bedre enn min gamle, og det tok 2 dager fra de sendte den til jeg fikk den! Tror at grunnen til at jeg fikk e270 er at de ikke har flere e260 på lager... Komplett.no Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Idag fikk jeg en ny spiller i posten av komplett.no, pga. av at den andre hang seg opp. Så fikk erstatning på defekt vare, og til min store overaskelse fikk jeg en E270 og ikke en E260 som jeg hadde før. Så jeg fikk en spiller som er et hakk bedre enn min gamle, og det tok 2 dager fra de sendte den til jeg fikk den! Tror at grunnen til at jeg fikk e270 er at de ikke har flere e260 på lager... Komplett.no 7458560[/snapback] Det jeg og håpte på når jeg sendte inn min. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Idag fikk jeg en ny spiller i posten av komplett.no, pga. av at den andre hang seg opp. Så fikk erstatning på defekt vare, og til min store overaskelse fikk jeg en E270 og ikke en E260 som jeg hadde før. Så jeg fikk en spiller som er et hakk bedre enn min gamle, og det tok 2 dager fra de sendte den til jeg fikk den! Tror at grunnen til at jeg fikk e270 er at de ikke har flere e260 på lager... Komplett.no 7458560[/snapback] Du fikk ikke en som er bedre. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Nå har jo det kommet Sandisk Sansa e200r Noen som vet om denne kommer til Norge? Link Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Huff... de ørepluggene var ikke særlig gode. De har dårlig kontakt allerede og den ene ørepluggen funker bare når ledningen er i en bestemt stilling. Noen som har evt andre øreplugger eller sånne som henger rundt øret? Er ikke noe fan av de med bøyler så vil helst unngå de. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Er denne spilleren forsatt bugget etter FW-oppdatering eller? Hadde tenkt en slik toil en julepresang, så jeg må skynde meg å bestille. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Er denne spilleren forsatt bugget etter FW-oppdatering eller? Hadde tenkt en slik toil en julepresang, så jeg må skynde meg å bestille. 7548392[/snapback] Er nok for sent nå. I allefall om den sendes som vanlig pakke. og nei, spilleren er ikke bugget etter oppdatert FW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå