Gå til innhold

SanDisk Sansa e250

Anbefalte innlegg

:hmm:

kvadruppel-post tenke eg vi sei.

Tips: Du kan jo berre gå inn og redigere (edit), den første posten som vart "feil"... Då sleppe du å legge 4 etter kvarandre...

7332248[/snapback]

Vell, en dobbelpost er som regel ikke gjort med vilje. Men gjerne at internett har klikket og posteren har trykket 3-4 ganger før browseren endelig har postet posten. Da kommer det 3-4 poster etter hverandre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:hmm:

kvadruppel-post tenke eg vi sei.

Tips: Du kan jo berre gå inn og redigere (edit), den første posten som vart "feil"... Då sleppe du å legge 4 etter kvarandre...

7332248[/snapback]

Var noe som ble helt fucka, når jeg editerte første innlegget kom det ett nytt og slik fortsatte det. :dontgetit: Men fungerer igjen nå ihvertfall. :tease:

Lenke til kommentar

va ikkje sånn meint.. :innocent:

der kunne like godt vore et smilefjes! Trudde først det va en rookie.. :p Men eg ser jo at gutten har skreve nok innlegg til å vite ka edit e :)

eg berre la inn et tips....vant med (fra andre forum), at det e så mange luringa innom og knota....

Lenke til kommentar
asso,..... Når du drive og leika deg med mappe og sånt so skal ikkje speleren stå i MTP men i MSC mode.. Eg har aldri brukt min speler i MTP-mode.. Det e kun viss en skal synkronisere med feks MediaPlayer.

Min står alltid i MSC og då kan en behandle den som en vanlig harddisk. Anbefala også at du velge "vis skjulte filer".... da ser du skjulte mapper og filer på speleren.. Bedre oversikt sånn...

7304503[/snapback]

Aha... så det funker hvis jeg legger inn Musikk filer i MSC mode i den Music mappen(Altså, jeg kan spille de av uten problemer.)?

7327942[/snapback]

jepp.. I MSC modus kan du herje og flytte rundt musikk sånn som du vil. I mappa Music. Anbefala deg også å laste ned "playlist editoren" som du finne i forumet til www.anythinbutipod.com.. Genialt enkelt og greit program til å lage spilleliste til sansa. Listene blir automatisk lagra i mappa "playlists"....

eg lika hvertfall desidert best å bruke MSC-modus til å behandle musikken på spilleren.

7328396[/snapback]

Kult. Visste ikke det. Angående den playlist editoren så skal jeg skaffe den. Når jeg får en ny CPU til pcen.

Lenke til kommentar
asso,..... Når du drive og leika deg med mappe og sånt so skal ikkje speleren stå i MTP men i MSC mode.. Eg har aldri brukt min speler i MTP-mode.. Det e kun viss en skal synkronisere med feks MediaPlayer.

Min står alltid i MSC og då kan en behandle den som en vanlig harddisk. Anbefala også at du velge "vis skjulte filer".... da ser du skjulte mapper og filer på speleren.. Bedre oversikt sånn...

7304503[/snapback]

Aha... så det funker hvis jeg legger inn Musikk filer i MSC mode i den Music mappen(Altså, jeg kan spille de av uten problemer.)?

7327942[/snapback]

jepp.. I MSC modus kan du herje og flytte rundt musikk sånn som du vil. I mappa Music. Anbefala deg også å laste ned "playlist editoren" som du finne i forumet til www.anythinbutipod.com.. Genialt enkelt og greit program til å lage spilleliste til sansa. Listene blir automatisk lagra i mappa "playlists"....

eg lika hvertfall desidert best å bruke MSC-modus til å behandle musikken på spilleren.

7328396[/snapback]

Kult. Visste ikke det. Angående den playlist editoren så skal jeg skaffe den. Når jeg får en ny CPU til pcen.

7335595[/snapback]

:thumbup: den playlist-editoren e et veldig godt bevis på at "det enkle ofte e det beste" :p

Lenke til kommentar

Lurer på å kjøpe denne nå, og liker den veldig godt så langt, men har ikke fått mulighet til å teste den enda (elbutikkene får den ikke inn før midten av desember) :hrm: .

Så jeg lurer på et par ting:

- Er menyene greie?

- Hvordan er lyden sammenlignet med andre lignende (Ipod Nano, Creative Zen V osv.)?

- Er det noen særlige problemer med den (har sett gjennom tråden, og firmware problemer dukker opp innimellom)

Lenke til kommentar
Eneste jeg kan trekke på er lyden. Ellers er spilleren veldig bra!

7388241[/snapback]

Må si jeg er uenig med deg. Synes lyden er på høyde med det beste man finner på markedet i dag. Med et godt hodesett har man all forutsetning for å få en fin lyd.

I tillegg har sansaen en equalizer som man selv kan justere etter behov, eller velge presets....

Lenke til kommentar
Eneste jeg kan trekke på er lyden. Ellers er spilleren veldig bra!

7388241[/snapback]

Må si jeg er uenig med deg. Synes lyden er på høyde med det beste man finner på markedet i dag. Med et godt hodesett har man all forutsetning for å få en fin lyd.

I tillegg har sansaen en equalizer som man selv kan justere etter behov, eller velge presets....

7388522[/snapback]

Lyden er flott på lavt-middels nivå. Men når man skrur volumet opp over mot høyt blir lyden dårligere. Jeg har et mer en godt nok headsett for denne spilleren (AKG K26p).

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar

Moren min kjøpte seg en Sansa e270, og den har hittil bare vert problemer med.. prøvde å legge inn nytt firmware som naturligvis ikke funket. så helt plutselig bestemmer spilleren seg for å legge inn en 3 gb fil som ikke er noe som helst, den bare er der, og når det skjer må jeg selvsakt formatere spilleren som ikke alltid er så lett heller. og når hun spiller av musikk så kansje låser spilleren seg etter 5 min men avogtil kan den klare seg en time uten å låse seg. tror det er den mest buggy og uferdige mp3 spilleren jeg har sett før vertfall.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar
Moren min kjøpte seg en Sansa e270, og den har hittil bare vert problemer med.. prøvde å legge inn nytt firmware som naturligvis ikke funket. så helt plutselig bestemmer spilleren seg for å legge inn en 3 gb fil som ikke er noe som helst, den bare er der, og når det skjer må jeg selvsakt formatere spilleren som ikke alltid er så lett heller. og når hun spiller av musikk så kansje låser spilleren seg etter 5 min men avogtil kan den klare seg en time uten å låse seg. tror det er den mest buggy og uferdige mp3 spilleren jeg har sett før vertfall.

7389676[/snapback]

Må nok være noe noe feil enten du har gjort, eller feil med spilleren din. ;) Sjekk innstillinger for automatisk synkronisering i Windows Media Player, hos meg var det før slik at synkronisering av musikk til mp3-spilleren skjedde automatisk når jeg kobla til spilleren. Om du er sikker på at det er noe galt med spilleren sender du den bare til retur. :)

Lenke til kommentar

7389676[/snapback]

Må nok være noe noe feil enten du har gjort, eller feil med spilleren din. ;) Sjekk innstillinger for automatisk synkronisering i Windows Media Player, hos meg var det før slik at synkronisering av musikk til mp3-spilleren skjedde automatisk når jeg kobla til spilleren. Om du er sikker på at det er noe galt med spilleren sender du den bare til retur. :)

7391564[/snapback]

dette er andre spilleren hun har da. for vel bare sende den inn å gå en ny en, som mest sansynlig er samme problemene på så få igjen pengene pga feil på spiller 3 ganger.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

7389676[/snapback]

7391564[/snapback]

dette er andre spilleren hun har da. for vel bare sende den inn å gå en ny en, som mest sansynlig er samme problemene på så få igjen pengene pga feil på spiller 3 ganger.

7392642[/snapback]

Hvordan prøvde du å oppdatere spilleren? Manuelt eller automatisk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...