Gå til innhold

SanDisk Sansa e250


Anbefalte innlegg

Tenkte på å gjøre dette... Det betyr jeg må oppgradere fw også igjen og lage mapper evt andre tinger jeg har gjort eller?

 

Spør for å være sikker :dontgetit:

 

Ok...Høyreklikk > Formater > Enheten kunne ikke fullføre formatering!?

Har det noe å si hvordan USB mode jeg er i?

Endret av Lednar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte på å gjøre dette... Det betyr jeg må oppgradere fw også igjen og lage mapper evt andre tinger jeg har gjort eller?

 

Spør for å være sikker  :dontgetit:

 

Ok...Høyreklikk > Formater > Enheten kunne ikke fullføre formatering!?

Har det noe å si hvordan USB mode jeg er i?

7291496[/snapback]

 

 

Nei, du må ikke oppdatere fw...

 

Jeg tror den skal stå i MTP

Lenke til kommentar

Hvordan ellers får jeg høyere lyd? Fikk fjerna de to musikkfilene som jeg ikke fikk i starten. Men de mappene er der enda. Skal teste om jeg klarer å få puttet noe musikk og at det funker.

 

Misforsto litt...angående FW. Mente du at jeg ikke trenger å fikse den igjen eller at jeg ikke burde legge ny FW inn? :p Uansett...får lagt inn musikkfiler men de mappene irriterer meg som...ja...og jeg får ikke slettet Musikk mappen jeg la inn selv... :hrm:

 

Og ja, den står i MTP.

 

EDIT: Når jeg prøvde å legge inn noen sanger for andre gangen ifra mapper så oppdaget jeg at de brukes av et annet program eller noe =/ Og det rare er at jeg bruker iallefall ingen andre programmer som bruker de. Derfor havnet de mappene der inne og jeg klarer ikke å slette noen av de.

Høyreklikk > Slett > Markering fjernes og mappa er enda der.

Nå legger jeg bare inn alt av de sangene jeg skal ha på

Min datamaskin\Sansa e250\Media\MUSIC for jeg finner ikke noe annet utvei enn å ha det veeeeldig rotete. Heldigvis fikser den jo "litt" på rotet. :hrm:

Sjekker jeg forumet imorgen evt på skolen. Post gjerne tips! :D

Takker på forhånd så :D

 

Virker som MP3-spilleren ikke liker mapper rett og slett :p Eneste forklaringen jeg kommer på egentlig. :thumbdown: Men men! Ellers er dette en super bra MP3 spiller. Anbefales! :D

Endret av Lednar
Lenke til kommentar

asso,..... Når du drive og leika deg med mappe og sånt so skal ikkje speleren stå i MTP men i MSC mode.. Eg har aldri brukt min speler i MTP-mode.. Det e kun viss en skal synkronisere med feks MediaPlayer.

 

Min står alltid i MSC og då kan en behandle den som en vanlig harddisk. Anbefala også at du velge "vis skjulte filer".... da ser du skjulte mapper og filer på speleren.. Bedre oversikt sånn...

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor man kan få kjøpt USB-kabelen til Sansa? Hadde vært greit med et par ekstra kabler...

7257202[/snapback]

 

Ingen som vet? Har vært i kontakt med flere butikker, ingen fører tilbehør til spilleren. Finner heller ikke denne kabelen på Sandisk sine sider. Det må vel gå an å få kjøpt denne løs?

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor man kan få kjøpt USB-kabelen til Sansa? Hadde vært greit med et par ekstra kabler...

7257202[/snapback]

 

Ingen som vet? Har vært i kontakt med flere butikker, ingen fører tilbehør til spilleren. Finner heller ikke denne kabelen på Sandisk sine sider. Det må vel gå an å få kjøpt denne løs?

7322385[/snapback]

 

http://www.sandisk.com/Products/Item(2141)...P3_Players.aspx

http://www.sandisk.com/Products/Catalog(12...o_Products.aspx

 

der har du jo nåken....

Lenke til kommentar
asso,..... Når du drive og leika deg med mappe og sånt so skal ikkje speleren stå i MTP men i MSC mode.. Eg har aldri brukt min speler i MTP-mode.. Det e kun viss en skal synkronisere med feks MediaPlayer.

 

Min står alltid i MSC og då kan en behandle den som en vanlig harddisk. Anbefala også at du velge "vis skjulte filer".... da ser du skjulte mapper og filer på speleren.. Bedre oversikt sånn...

7304503[/snapback]

Aha... så det funker hvis jeg legger inn Musikk filer i MSC mode i den Music mappen(Altså, jeg kan spille de av uten problemer.)?

Lenke til kommentar
asso,..... Når du drive og leika deg med mappe og sånt so skal ikkje speleren stå i MTP men i MSC mode.. Eg har aldri brukt min speler i MTP-mode.. Det e kun viss en skal synkronisere med feks MediaPlayer.

 

Min står alltid i MSC og då kan en behandle den som en vanlig harddisk. Anbefala også at du velge "vis skjulte filer".... da ser du skjulte mapper og filer på speleren.. Bedre oversikt sånn...

7304503[/snapback]

Aha... så det funker hvis jeg legger inn Musikk filer i MSC mode i den Music mappen(Altså, jeg kan spille de av uten problemer.)?

7327942[/snapback]

 

jepp.. I MSC modus kan du herje og flytte rundt musikk sånn som du vil. I mappa Music. Anbefala deg også å laste ned "playlist editoren" som du finne i forumet til www.anythinbutipod.com.. Genialt enkelt og greit program til å lage spilleliste til sansa. Listene blir automatisk lagra i mappa "playlists"....

 

eg lika hvertfall desidert best å bruke MSC-modus til å behandle musikken på spilleren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...