Gå til innhold

SanDisk Sansa e250

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, man kan ikke flytte filer internt, men det som ligger på kortet blir automatisk indeksert, slik at det vil være tilgjengelig for avspilling i "hovedlisten".

Feks:

Hvis du allerede har et album inne, men en av sangene ligger på minnekortet, vil denne sangen være listet sammen med de andre sangene som ligger på spilleren.

Lenke til kommentar
Nei, man kan ikke flytte filer internt, men det som ligger på kortet blir automatisk indeksert, slik at det vil være tilgjengelig for avspilling i "hovedlisten".

Feks:

Hvis du allerede har et album inne, men en av sangene ligger på minnekortet, vil denne sangen være listet sammen med de andre sangene som ligger på spilleren.

7250177[/snapback]

Uheldig...

Denne spilleren ser ut som den eneste som dekker mitt behov:

Flash-spiller

Støtte for microSD eller SD

Brukbar diktafon

God batterilevetid

Det er en ypperlig spiller virker det som, så jeg sitter og vurderer hardt om jeg skal kjøpe 6GB versjonen.

Noen som vet om alternativer?

Lenke til kommentar

Feks:

7250177[/snapback]

Uheldig...

Denne spilleren ser ut som den eneste som dekker mitt behov:

Flash-spiller

Støtte for microSD eller SD

Brukbar diktafon

God batterilevetid

Det er en ypperlig spiller virker det som, så jeg sitter og vurderer hardt om jeg skal kjøpe 6GB versjonen.

Noen som vet om alternativer?

7250763[/snapback]

Vil bare nevne at mikrofonen ikke er spesielt god hvis spilleren er i bevegelse. Den må nesten ligge i ro på et bord hvis man skal unngå klikkelyder og slikt... Hvis den er i ro er den OK.

Den har også KUN microSD-leser... ikke SD

Lenke til kommentar

Noen som kan gi meg, med teskje takk, en "walkthrough" for oppdatering av FW uten Sansa Updater. Har prøvd med fikk det ikke til.

Og hva er egentlig forskjellen på MSC-mode og MTP-mode? Og hvorfor finnes det to forskjellige "USB-modes".

Dette lurer jeg på :)

Mvh Kenfred, alltid takknemlig for all mulig hjelp!

Lenke til kommentar
For å flashe til en annen FW dersom du allerede har .rom og .mi4 -filene til, legger du dem simpelthen i roten. Det vil si at du først må sette spilleren i MSC-mode slik at den kommer opp som egen harddisk, og så legger du filene i (feks) "F:\"

Filene vil ikke være synlig etter restart. Du vet at FWen er oppdatert hvis du får velge språk. Ellers kan du se i settings->info for å finne hvilken versjon du har.

7105623[/snapback]

^^slik gjør man det...

Lenke til kommentar

eg har nyere EU-firmware enn den som ligge ute på sandisk.com. Fekk spelaren med 01.02.07E.. E det nåken mulighet for at eg kan dele den nye firmwaren med andre? Plagsomt å sjå at folk her berre har 01.01.11E.

Ingen måte eg kan hente "firmware-filene" fra speleren, pakke dei, og dele dei!? :p

Snart jul vettu :)

Lenke til kommentar
eg har nyere EU-firmware enn den som ligge ute på sandisk.com. Fekk spelaren med 01.02.07E.. E det nåken mulighet for at eg kan dele den nye firmwaren med andre? Plagsomt å sjå at folk her berre har 01.01.11E.

Ingen måte eg kan hente "firmware-filene" fra speleren, pakke dei, og dele dei!? :p

7269717[/snapback]

Tror 01.02.07E er ute til nedlasting for alle. :whistle:

Lenke til kommentar

7269717[/snapback]

Tror 01.02.07E er ute til nedlasting for alle. :whistle:

7269745[/snapback]

Firmware Notes:

Latest e200 firmware versions:

01.02.12A - supports various accessories for your Sansa e200R Rhapsody MP3 player.

01.01.11E

01.01.11J

01.01.11P

<---- ser ikkje sånn ut på sandisk sine side.. Og høres ikkje sånn ut etter det folk på forumet sei.. Legg merke til at det e snakk om E og ikkje A....

Lenke til kommentar

7269717[/snapback]

Spilleren flytter firmwaren over til en skjult partisjon som vi ikke har tilgang til, og derfor kan man ikke gjøre det sånn uten videre...

Lenke til kommentar

7269717[/snapback]

Spilleren flytter firmwaren over til en skjult partisjon som vi ikke har tilgang til, og derfor kan man ikke gjøre det sånn uten videre...

7271934[/snapback]

oki :p velvel.... God Jul uansett :)

Lenke til kommentar

Firmware Notes:

01.02.12A -  supports various accessories for your Sansa e200R Rhapsody MP3 player. 

01.01.11E

01.01.11J

01.01.11P

<---- ser ikkje sånn ut på sandisk sine side.. Og høres ikkje sånn ut etter det folk på forumet sei.. Legg merke til at det e snakk om E og ikkje A....

7270796[/snapback]

Godt mulig jeg tar feil, har ikke hatt spilleren min på en stund så er ikke helt oppdatert. :p Vært inne hos komplett i flere uker men ser ikke ut til å komme noen vei. :ermm:

Lenke til kommentar

Firmware Notes:

01.02.12A -  supports various accessories for your Sansa e200R Rhapsody MP3 player. 

01.01.11E

01.01.11J

01.01.11P

7270796[/snapback]

Godt mulig jeg tar feil, har ikke hatt spilleren min på en stund så er ikke helt oppdatert. :p Vært inne hos komplett i flere uker men ser ikke ut til å komme noen vei. :ermm:

7272677[/snapback]

ja har hørt at komplett bruka år og dag på å fikse ting. Har et skjermkort som sku vore sendt ned og bytta.. Men ekje so sugen på å sende det fra meg når eg veit ko lang tid det kan ta. Gale når servicen blir så dårlig at en heller vil kjøpe seg nytt skjermkort en annen plass enn å få bytta det en har på garanti. Om eg sende det fra meg no so blir eg jo heilt uten skjermkort i mange veke. (det fungera til vanlig bruk det eg har no)

Lenke til kommentar

Okei...jeg har et delvis irriterende problem. Jeg kjøpte dette spilleren igår på Coop Prix. Nå er jeg delvis irritert pga dette(Husker ikke om det var lov til å laste opp bilde via link men men... vanskelig å forklare synes jeg =/ )

'Click!*

Og de samme mappene følges innover. Når jeg sjekker spilleren så sier den ikke noe om dette og mener at de filene er ingenting. Det er egentlig ganske ok men det irriterer meg siden at når jeg prøver å fjerne disse filene så går det ikke. Og de to musikkfilene der er får jeg heller ikke slettet. :wallbash:

Noe hjelp? :cry:

Lenke til kommentar
Okei...jeg har et delvis irriterende problem. Jeg kjøpte dette spilleren igår på Coop Prix. Nå er jeg delvis irritert pga dette(Husker ikke om det var lov til å laste opp bilde via link men men... vanskelig å forklare synes jeg =/ )

'Click!*

Og de samme mappene følges innover. Når jeg sjekker spilleren så sier den ikke noe om dette og mener at de filene er ingenting. Det er egentlig ganske ok men det irriterer meg siden at når jeg prøver å fjerne disse filene så går det ikke. Og de to musikkfilene der er får jeg heller ikke slettet. :wallbash:

Noe hjelp?  :cry:

7291335[/snapback]

Koble til spilleren ---> Min datamaskin ---> Sansa e200 ---> Høyreklikk ---> Formater ---> Start

Dette skal fikse problemet, men du mister alt som ligger på spilleren...

Endret av Kontorstol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...