Gå til innhold

SanDisk Sansa e250


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det 01.01.11E som er nyeste europeiske firmware? Er lydnivået forbedret med denne, eller må man ty til den amerikanske for å få høyere lyd?

7227337[/snapback]

 

Ja, det er siste versjon, og ja, lydnivået er bedret... du må riktignok inn i "settings" for å aktivere høyere lyd.

7227392[/snapback]

 

 

det e feil! Siste versjon av den europeiske e 01.02.07E (ja E)

 

Her kan en gå inn og fjerne "volumsperra"...samtidig kan en gå inn i equaliser og justere opp kvar enkelt sånn "hertz-greie".. Så om du vil så kan du sprenge øra dine.

 

Asso..for meg kan det virke som om 01.01.11E e den siste en får lasta ned fra sandisk sine side.. Men min nyinnkjøpte e280 kom med nyere firmware enn det. Min kom med 01.02.07E.

Endret av fanten83
Lenke til kommentar
koffor har ikkje dei lagt ut den nyaste versjonen (som eg har), for alle egentlig?!

7230058[/snapback]

Sikkert for å irritere oss europeere, som ikke er en del av det store og stolte amerika, kapitalismens vugge... eller noe sånt...

 

Jeg synes i hvert fall at det er forskjellsbehandling.

 

Det mest ironiske er at den nye FWen som amerikanerne kan kose seg med, har støtte for norsk språk...

Lenke til kommentar
koffor har ikkje dei lagt ut den nyaste versjonen (som eg har), for alle egentlig?!

7230058[/snapback]

Sikkert for å irritere oss europeere, som ikke er en del av det store og stolte amerika, kapitalismens vugge... eller noe sånt...

 

Jeg synes i hvert fall at det er forskjellsbehandling.

 

Det mest ironiske er at den nye FWen som amerikanerne kan kose seg med, har støtte for norsk språk...

7231848[/snapback]

 

amerikanere... :nei:

Lenke til kommentar
koffor har ikkje dei lagt ut den nyaste versjonen (som eg har), for alle egentlig?!

7230058[/snapback]

Sikkert for å irritere oss europeere, som ikke er en del av det store og stolte amerika, kapitalismens vugge... eller noe sånt...

 

Jeg synes i hvert fall at det er forskjellsbehandling.

 

Det mest ironiske er at den nye FWen som amerikanerne kan kose seg med, har støtte for norsk språk...

7231848[/snapback]

 

amerikanere... :nei:

7231868[/snapback]

 

men du kontorstol........grensa for vedlegg-størrelsen e jo på 10mb som tidligere nevnt her oppe... uansett takk for gmail. Men ka med MediaConverter? :)

Lenke til kommentar
koffor har ikkje dei lagt ut den nyaste versjonen (som eg har), for alle egentlig?!

7230058[/snapback]

Sikkert for å irritere oss europeere, som ikke er en del av det store og stolte amerika, kapitalismens vugge... eller noe sånt...

 

Jeg synes i hvert fall at det er forskjellsbehandling.

 

Det mest ironiske er at den nye FWen som amerikanerne kan kose seg med, har støtte for norsk språk...

7231848[/snapback]

 

amerikanere... :nei:

7231868[/snapback]

 

men du kontorstol........grensa for vedlegg-størrelsen e jo på 10mb som tidligere nevnt her oppe... uansett takk for gmail. Men ka med MediaConverter? :)

7233688[/snapback]

 

OK :(

 

Får vel skaffe meg det da :p

Lenke til kommentar
Hvilke innstillinger bruker dere på equalizeren deres? Jeg brukte lenge Normal, men fant ut at lyden var for flat og kjedelig.

 

Bruker custom med disse innstillingene: -4 5 -2 1 -2

 

Enn dere? :)

7238231[/snapback]

 

Bruker rock, synest den gir best lyd. Jeg hører for det meste på rock også da så.

Lenke til kommentar
Hvilke innstillinger bruker dere på equalizeren deres? Jeg brukte lenge Normal, men fant ut at lyden var for flat og kjedelig.

 

Bruker custom med disse innstillingene: -4 5 -2 1 -2

 

Enn dere? :)

7238231[/snapback]

 

Bruker rock, synest den gir best lyd. Jeg hører for det meste på rock også da så.

7238245[/snapback]

 

Bruker Dance :p

 

Vet ikke hvorfor, men jeg liker lyden som kommer da :)

Lenke til kommentar
Og gjerne litt info om hvordan man oppdaterer FW manuelt, altså uten Sansa Firmware Updater.

 

På forhånd takk.

 

Mvh Kenfred

7244273[/snapback]

 

Skaff nyeste firmware, er to filer som du legger direkte innpå mp3-spilleren, kobler fra usb porten og restarter, så oppdateres det av seg selv. :)

 

Edit: sender deg E-post nå med siste FW ;)

Endret av Alex91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...