Gå til innhold

SanDisk Sansa e250

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei trenger seriøst hjelp nå!

Mp3 spillern min husker ikke valgene jeg har gjort, har prøvd Fw version; 1.00.12, 1.02.07a, 01.00.12E. Alle via recovery mode. Også har jeg prøvd å bruke 1.00.12 og deretter oppgradere til 01.00.12E via sansa updater. Men ved alle tilfellene spør den om språk ved hver oppstart, og innstillinger som feks lyd, lysstryke osv resetter seg :realmad:

Hadde vært evig takknemlig om jeg kunne få løst dette problemet, orker ikke leve med det lenger :p

Edit: Når jeg prøvde å oppdatere fra 1.00.12 til 01.00.12E via sansa updater så kom fikk jeg beskjed om det oppdatering ikke ble fullført. Dette kommer etter at jeg får beskjed om å plugge den ut, for så å sette den i MSC modus. Når jeg da plugger den inn igjen så kommer feil meldingen.. :hmm:

7218385[/snapback]

Kan ikkje sjå at du nevne 01.02.07E her? Testa den!?

Det e den som ligge på min nyinnkjøpte speler...

Henta fra www.sandisk.com -->

Firmware Notes:

Latest e200 firmware versions:

01.02.12A - supports various accessories for your Sansa e200R Rhapsody MP3 player.

01.01.11E

01.01.11J

01.01.11P

har ikkje den sida lagt ut 01.02.07E enda!??

Kjedelig om du må sende tilbake til Komplett da.. Sånt tar tiiiid! Eg har et skjermkort so sku vore sendt tilbake og... men eg drøya....sa det ville ta 2veke til eg hadde nytt skjermkort.. og så lenge det funka LITT gisj eg sende tilbake..hehe.. Har hørt mykje rart om komplett sin kundeservice.. Dei e hvertfall negative på tlf... :hrm:

Edit: Min Sansa har hengt seg opp fleire ganga....men det gjere jo dataen min også. Så lenge det berre e i ny og ne e det berre å restarte. Sånt kan en leve med. Videofunksjonen en gull...fett å sjå musikkvideo osv.. Filmane blir heller ikkje delt opp. Sexy. :thumbup:

Endret av fanten83
Lenke til kommentar

Videofunksjonen en gull...fett å sjå musikkvideo osv.. Filmane blir heller ikkje delt opp. Sexy. :thumbup:

7223213[/snapback]

Hvordan klarer du det da?

Meg med blir de delt opp hvert 10 min ens... :(

7223915[/snapback]

ikkje veit eg :p berre legge dei inn i Sansa Media Converter og trykke Convert eg.. Har ikkje prøvd med allverdens mange filma da... Men dei eg har prøvd har i alle fall ikkje blitt delt opp. Episoda av Simpsons og sånn.. dei e jo på 25min.. Har ikkje testa full spelefilm enda..

Lenke til kommentar

Videofunksjonen en gull...fett å sjå musikkvideo osv.. Filmane blir heller ikkje delt opp. Sexy. :thumbup:

7223213[/snapback]

7223915[/snapback]

ikkje veit eg :p berre legge dei inn i Sansa Media Converter og trykke Convert eg.. Har ikkje prøvd med allverdens mange filma da... Men dei eg har prøvd har i alle fall ikkje blitt delt opp. Episoda av Simpsons og sånn.. dei e jo på 25min.. Har ikkje testa full spelefilm enda..

7224644[/snapback]

ok, kan du se på install cd-en til til media converter og si hvilken versjon det er ?

Jeg har versjon 1.1

Lenke til kommentar

7223213[/snapback]

7223915[/snapback]

7224644[/snapback]

ok, kan du se på install cd-en til til media converter og si hvilken versjon det er ?

Jeg har versjon 1.1

7224707[/snapback]

1.3 :w00t:

Lenke til kommentar

7223213[/snapback]

7223915[/snapback]

7224644[/snapback]

Jeg har versjon 1.1

7224707[/snapback]

1.3 :w00t:

7224720[/snapback]

:ohmy:

Kan du brenne den ut og sende den i posten :p ?

Lenke til kommentar
for mykje quote... :p

på cd'en står det 1.3... i programmet står det 1.2.1.74..

ekje det bedre å heller overføre det "elektronisk"? (hehe)..

7224764[/snapback]

hvor mye plass tar det da :p?

7224804[/snapback]

ca 250mb..

7224825[/snapback]

Har du en måte å sende så store filer på da uten å måtte vente til jeg blir 52år??

Lenke til kommentar
for mykje quote... :p

på cd'en står det 1.3... i programmet står det 1.2.1.74..

ekje det bedre å heller overføre det "elektronisk"? (hehe)..

7224764[/snapback]

hvor mye plass tar det da :p?

7224804[/snapback]

ca 250mb..

7224825[/snapback]

Har du en måte å sende så store filer på da uten å måtte vente til jeg blir 52år??

7224879[/snapback]

nei det va det da.......faen.. koffor legge ikkje Sandisk ute nyaste versjona på heimesida si sjøl egentlig!? Dårlig.... vi burde jo få tilgang på produktoppdateringa når vi har kjøpt en sopass dyr speler...

e posten enklaste løysing her altså!? :)

Burde vel kanskje venta til eg har testa med en 1t30min spelefilm? :) Kan teste med det samme eg... I'll be back....lar maskina få fred så lenge :)

Endret av fanten83
Lenke til kommentar
Nei drit i spillefilmene (pirat :ohmy: ), jeg vil bare ha det nyeste... :)

Vi bruker G-Mail :D

7224941[/snapback]

Fekk ikkje testa med full film uansett...maskina låste seg på rundt 80% 2 ganga.... Det va 700mb avi da...

EDIT: Lasta ned The Incredibles i lite format fra thepiratebay.... Den vart delt opp i 4. Og so fekk eg berre lyd...ikkje bilde... Sto at det va for iPod da...

Endret av fanten83
Lenke til kommentar

7224941[/snapback]

Fekk ikkje testa med full film uansett...maskina låste seg på rundt 80% 2 ganga.... Det va 700mb avi da...

EDIT: Lasta ned The Incredibles i lite format fra thepiratebay.... Den vart delt opp i 4. Og so fekk eg berre lyd...ikkje bilde... Sto at det va for iPod da...

7225492[/snapback]

OK, men send den til meg på g-mail da

[email protected]

Lenke til kommentar

7224941[/snapback]

7225492[/snapback]

OK, men send den til meg på g-mail da

[email protected]

7225955[/snapback]

må ikkje eg og ha g-mail? kor får eg det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...