Gå til innhold

SanDisk Sansa e250


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk en sansa e270 i går, alt virker kjempebra, har oppdatert firmwaren og greier. Det eneste negative er spolinga i sanger. Den er jo helt bak mål, den akselererer jo ikke, så den spoler 15 sek i sekundet, noe som kan være irr hvis man hører på timeslange podcasts. Noen tips?

Lenke til kommentar
Jeg fikk en sansa e270 i går, alt virker kjempebra, har oppdatert firmwaren og greier. Det eneste negative er spolinga i sanger. Den er jo helt bak mål, den akselererer jo ikke, så den spoler 15 sek i sekundet, noe som kan være irr hvis man hører på timeslange podcasts. Noen tips?

7572914[/snapback]

 

Når du hører på sangen, så trykk på meny knappen (ikke power knappen, men den nedom scrollen) og så trykker du på scan trought song (eller noe slikt)

 

Det er vel en litt raskere måte å spole på :roll:

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om WinAmp er programmert spesifikt for å støtte Sansa e200, eller om Sansa-spilleren bare er vannvittig universell og smart?

Samarbeidet mellom WinAmp og Sansa-spilleren min her fungerer ihvertfall 100% nydelig prikkfritt. :)

 

Mer herlig overføring tror jeg du skal lete lenge etter!

 

Edit: Og hva må gjøres med e260 for å få høyre volum? Jeg tror ikke-EU-utgaven har det.

Edit2: Blir alle filene slettet hvis jeg trykker på 'Reset All'?

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar
Er det noen som vet om WinAmp er programmert spesifikt for å støtte Sansa e200, eller om Sansa-spilleren bare er vannvittig universell og smart?

Samarbeidet mellom WinAmp og Sansa-spilleren min her fungerer ihvertfall 100% nydelig prikkfritt. :)

 

Mer herlig overføring tror jeg du skal lete lenge etter!

 

Edit: Og hva må gjøres med e260 for å få høyre volum? Jeg tror ikke-EU-utgaven har det.

Edit2: Blir alle filene slettet hvis jeg trykker på 'Reset All'?

7579540[/snapback]

 

Hva mener du med herlig overføring?

 

Høyere lyd kom med en av de siste firmware oppdateringene, kan aktiveres under alternativene.

Lenke til kommentar

Et pent hopp fra 1.00.12 til 1.02.15. I tillegg til en del knask, er den også greit oversatt til norsk. :)

Det eneste "problemet" er at volumstreken ble tregere med den nye programvaren. Streken henger litt etter volumet i øret når jeg øker/senker fort.

 

Jeg vil uansett anbefale alle å oppgradere til nyeste firmware! Latterlig enkelt er det også (ihvertfall sammenliknet med en del BIOS-flasher jeg har gjort)!

 

Hva mener du med herlig overføring?
Jeg har ikke installert en dritt, og allikevel suser filene avgårde og legger seg nøyaktig der de skal. WinAmp lager også et eget bibliotek over hva som finnes på spilleren. Kjapt, enkelt og veldig oversiktlig.

Det er bare til å dra artist, album eller sang fra Audio-delen i biblioteket, og over til 'Sansa' under 'Portables'. Fylte opp 4 GB på kort tid, og med kun håndplukket kvalitetsmusikk.

 

Forøvrig er det ikke nødvendig med høyere volum enn standardvolumet, med mindre du har veldig tungdrevne hodetelefoner eller skal bruke den sammen med en forsterker.

Min forsterker liker ikke Sansa'en veldig godt, selv når Sansa kjører på høyeste volum. Det burde ha vært et skikkelig 'Line Out'-signal på den.

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar

Hei tenkte og oppdatere mp3 spilleren min nå. Jeg kobler i spilleren og SansaUpdater kjører og jeg ber den om å søke etter oppdateringer. Men da får jeg feil melding om at jeg ikke har internett connection. Men sitter da her og skriver dette så hva kan det være som er feil? :S

 

Edit: Har prøvd å innstalere det på nytt uten hell..

Endret av Risern
Lenke til kommentar
Er Sandisk ensbetydende med halvferdige og buggete produkter? Kjøpte en 2GB mp3-spiller til den andre halvparten til jul, men den låser seg når man prøver å spille av enkelte mp3-filer samt når man prøver å spille av noe man har spilt inn med diktafonen...

:thumbdown:

 

EDIT: Denne

7618644[/snapback]

Har du prøvd å oppdatere spilleren? Jeg fikk med en ganske gammel programvare på min som ble kjøpt rett før jul.
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en solid belteclip greie? Amazon vil ikke sende sånne produkter til Norge ser det ut til. Trenger dette + mulig et armbånd til trening, da det er stort sett der jeg har behov for MP3 spiller. Alle forslag mottas med takk, har akkurat bestilt fra Stretto og kan nesten ikke vente:)

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor jeg kan få tak i en solid belteclip greie? Amazon vil ikke sende sånne produkter til Norge ser det ut til. Trenger dette + mulig et armbånd til trening, da det er stort sett der jeg har behov for MP3 spiller. Alle forslag mottas med takk, har akkurat bestilt fra Stretto og kan nesten ikke vente:)

7625174[/snapback]

De har mye greier på linuxbutikken...

Kanskje du finner noe dær?

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor jeg kan få tak i en solid belteclip greie? Amazon vil ikke sende sånne produkter til Norge ser det ut til. Trenger dette + mulig et armbånd til trening, da det er stort sett der jeg har behov for MP3 spiller. Alle forslag mottas med takk, har akkurat bestilt fra Stretto og kan nesten ikke vente:)

7625174[/snapback]

De har mye greier på linuxbutikken...

Kanskje du finner noe dær?

7625883[/snapback]

Den standard Sansa belteclipen er ikke tilgjengelig hos noen nettbutikker i Norge, heller ikke Linuxbutikken ser det ut som. Litt rart at dette skulle være så vanskelig å få tak i for en tilsynelatende populær spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...