Spartan Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Har du opplevd noe forfall ennå eller er du supermann fortsatt ? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Et liv med lite fysisk aktivitet kombinert med å være soleklar vinner på "spis-så-mye-pizza-du-orker"-kvelder kombinert med store mengder drikke har vel satt større spor enn alderen.... Er ganske Supermann allikevel, narurligvis Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Har du opplevd noe forfall ennå eller er du supermann fortsatt ? 6613272[/snapback] Er forfall kode for impotens? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Jeg er fortsatt supermann på alle punkter Seriøst... Det har egentlig ikke begynt å forfalle noe som helst tror jeg. Men jeg har gitt frisøren min beskjed om at hvis hun ser antydningen til måne, så må hun si ifra så jeg kan rake av meg resten. Men hun sier jeg kan slappe helt av, heldigvis. Edit: Holder meg i form ved hjelp av en aktiv jobb, og mye elvepadling Endret 4. august 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Skal du lage en slik tråd, er det en fordel at du faktisk legge inn litt premisser, spesifiserer hva du er ute etter og kanskje starter med noe selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg