LaserMannen Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Føler meg helt nødt til å kjøpe meg en ny GPU kjøler/vifte, standard viften på 7900GT bråker noe helt grusomt Kriterier for vifte/kjøler: *Stillegående *Helst under 200kr *Den må også passe til 7900GT selvfølgelig Endret 4. august 2006 av LaserMannen Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 VF 900Cu eller VF 700 CU fra ZAlman er veldig gode og populære. https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k Litt over 200 kr. for 900cu, men den er nyest, og best, medd heatpipes. Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 (endret) VF 900Cu eller VF 700 CU fra ZAlman er veldig gode og populære. https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k Litt over 200 kr. for 900cu, men den er nyest, og best, medd heatpipes. 6613246[/snapback] Hmm ja har sett litt på zalman viftene, de ser bra ut, men hva med vifteløse kjølere? Er det noe bra? Endret 4. august 2006 av LaserMannen Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) tror ikke det er kommet enda? men artic cooling er på gang med noen som skal komme i august... står oktober nå Endret 4. august 2006 av leifeinar Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Kjøpte meg en zalman VF900-Cu, helt stille her nå Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 tror ikke det er kommet enda? men artic cooling er på gang med noen som skal komme i august... står oktober nå 6614057[/snapback] Vifteløs kjøler har jo vørt lenge på markede da, du har jo "Schooneren" som de selger på komplett eller Netshop Denne Frankie Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) tenkte på Schooneren, men passer den? og hvis den passer kjøler den nok? Endret 5. august 2006 av leifeinar Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) fant litt om passiv kjøling her men ingenting om schooner han brukte denne kjøleren Endret 5. august 2006 av leifeinar Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Det er flere tester på nette om denne, og for å være en passiv kjøler så syntes jeg den gjør en utrolig bra jobb. Det er vel også den eneste kjøleren på markede som jeg vet om som sender varme ut av kabinettet. du finner en test her og her Jeg for min del hadde gått for denne hvis jeg kun skulle spille og ha et stille system som ikke lager bråk. Det andre jeg kan tenke meg er vel eller annen Zalman. Frankie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå