Rifla Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Hei! Driver for tiden og lager en Vista support side. Meningen med denne siden er at ALLE brukere kan diskutere forskjellige ting samt problemer/feil de måtte ha/møte på i Windows Vista. Registrerte brukere kan også publisere artikkler angående Vista. Alle kan delta! Det er en relativt ny side, og jeg ønsker derfor tilbakemeldinger/forslag på hva som kan forbedres på den. På forhånd takk. Mvh Rolf Endret 4. august 2006 av b-real Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) 6. Ikke reklamer for websider, butikker, etc. Dette gjelder særlig bedrifter og deres ansatte. Men sett at du "tilfeldigvis" er ny bruker, så vil jeg tro du ikke var klar over dette... Endret 4. august 2006 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Rifla Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Beklager så meget. Skal innrømme at det gikk noe fort i svingene da jeg skulle registrere meg så jeg fikk ikke med meg alt av betingelser(tar opp lesingen nå) . Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Og siden denne strider imot retningslinjene så blir posten stengt og adressen fjernet ps, velkommen til forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg