LowBalls Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hei! jeg skal gå til innkjøp av en mp3 spiller til ca 1000kr, og da har jeg sett meg ut Nano og Zen Plus til ca 11-1200kr. Jeg lurer da på hvilken jeg skal velge? jeg syns kanskje Zen Plus har bedre design, men jeg liker også "styre funksjonen" til iPod. så er usikker, hvem av de for jeg mest igjen for pengene? ulemper eller fordeler med de? Lenke til kommentar
nifty Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Ulempen med IPOD er helst lisensieringsmodellen deres når det gjelder musikk du eventuelt måtte finne på å kjøpe på applestore. Kjøp deg en Zen, da stiller du mye friere ! _nifty_ Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Ja gå for Zen'en. Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg ville nok også valgt en Zen V, men vent, og les brukererfaringer om den. Det kan være veldig kjekt, om du klarer å vente kan du spare deg for en spiller som kanskje er full av problemer. Likevel tviler jeg på at det er tilfellet, og uansett er det meste veldig overdrevet av sure forumbrukere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå