collet Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Eks Quart-sjef Toffen Gunnufsen skal sammen Svein Bjørge, som blant annet var med å starte Alarmprisen, og konsertarrangøren Gunnar Eide skal han starte Norges største rockefestival på Tromøy i Arendal. Norges største musikkfestival Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Som om ikke Kristiansand var det motsatte av rock... Arendal?? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Kommer Metallica, kommer jeg. Lenke til kommentar
master air Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Stusset litt her: - Publikumskapasiteten på over 15.000 mennesker (...) Initiativtakerne forteller at selve scenen vil stå ved det som kalles Kinobrakka. På denne plassen har man beregnet at man kan ha 20.000 mennesker Så de har plass til 15.000 mennesker, eller 20.000 mennesker? Lenke til kommentar
Con Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Kommer Metallica, kommer jeg. 6613448[/snapback] WORD! Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Kommer det noe vettugt i det hele tatt (i motsetning på Ros) så kommer jeg. Metallica hadde jo funka, f.eks Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hvem bryr seg egentlig hvor stor festivalen er (i antall medlemmer)? Detr som betyr noe er jo hvilke band/artister som kommer. Og slik mange festivaler er idag med en masse top 10 vegelista artister så er jo ikke akkurat det noe trekkplaster for meg. Skal jeg gå på en festival må det være en masse band jeg liker som skal opptre. Nå som jeg blir atten blir det forhåpentligvis noen bra festivaler til neste sommer! Lenke til kommentar
j0nz0r Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Orresnei: det er litt fetere med 100.000 på en konsert enn 500, synes nå jeg Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) publikumskapasiteten har dessuten mye å si for hvilke artister arrangørene klarer å lokke til seg. jo større kapasitet på festivalen, desto større og mer kjente band kan man tillate seg å booke. Endret 4. august 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
collet Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 publikumskapasiteten har dessuten mye å si for hvilke artister arrangørene klarer å lokke til seg. jo større kapasitet på festivalen, desto større og mer kjente band kan man tillate seg å booke. 6615156[/snapback] Dette er jo poenget. Vi har ingen festivaler som trekker de aller største - det bør vi ha. Men nå legger de lista høyt. Og de bør levere varene. Til deg som ikke vil ha få store navn, men mange små og uoppdaga band: slike festivaler er det jo flust av her til lands. F.eks. på onsdag: 103 band på 27 scener Rock on! Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 hmm av 103 band har jeg hørt om 1 Gothminister :S vel definitivt ikke en festival for meg Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Orresnei: det er litt fetere med 100.000 på en konsert enn 500, synes nå jeg 6615101[/snapback] Mye, mye bedre med små, intime lokaler enn digre utendørskonserter hvor du står 300m fra scena syns nå jeg. hmm av 103 band har jeg hørt om 1 Gothminister :S vel definitivt ikke en festival for meg 6629715[/snapback] Nephew bør du seriøst få med deg. Lenke til kommentar
master air Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Orresnei: det er litt fetere med 100.000 på en konsert enn 500, synes nå jeg 6615101[/snapback] Mye, mye bedre med små, intime lokaler enn digre utendørskonserter hvor du står 300m fra scena syns nå jeg. hmm av 103 band har jeg hørt om 1 Gothminister :S vel definitivt ikke en festival for meg 6629715[/snapback] Nephew bør du seriøst få med deg. 6630152[/snapback] Er helt enig i at små konserter er mye bedre enn digre utendørskonserter. Selv om alsang med 70.000 mennesker er ganske rått. Nephew? Det danske bandet det er snakk om? Det bør man få med seg ja. Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Oi, jeg liker både Red Hot Chili Peppers og Metallica! Men jeg er bare fjorten år og bor en god del ifra, da. Ivertfall såpass at jeg helt sikkert ikke får lov å dra dit. Alene. Kanskje jeg får lov hvis jeg tar med meg noen? Vi får se... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Får de til Metallica _skal_ jeg komme! Drar gjerne uansett, men Metallica vil jeg se! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå