Gå til innhold

Vil lage Norges svar på Roskilde

collet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stusset litt her:

- Publikumskapasiteten på over 15.000 mennesker (...) Initiativtakerne forteller at selve scenen vil stå ved det som kalles Kinobrakka. På denne plassen har man beregnet at man kan ha 20.000 mennesker

Så de har plass til 15.000 mennesker, eller 20.000 mennesker?

Lenke til kommentar

Hvem bryr seg egentlig hvor stor festivalen er (i antall medlemmer)? Detr som betyr noe er jo hvilke band/artister som kommer. Og slik mange festivaler er idag med en masse top 10 vegelista artister så er jo ikke akkurat det noe trekkplaster for meg. Skal jeg gå på en festival må det være en masse band jeg liker som skal opptre. Nå som jeg blir atten blir det forhåpentligvis noen bra festivaler til neste sommer!

Lenke til kommentar
publikumskapasiteten har dessuten mye å si for hvilke artister arrangørene klarer å lokke til seg. jo større kapasitet på festivalen, desto større og mer kjente band kan man tillate seg å booke.

6615156[/snapback]

Dette er jo poenget. Vi har ingen festivaler som trekker de aller største - det bør vi ha. Men nå legger de lista høyt. Og de bør levere varene.

Til deg som ikke vil ha få store navn, men mange små og uoppdaga band: slike festivaler er det jo flust av her til lands. F.eks. på onsdag: 103 band på 27 scener

Rock on!

Lenke til kommentar
Orresnei: det er litt fetere med 100.000 på en konsert enn 500, synes nå jeg ;)

6615101[/snapback]

Mye, mye bedre med små, intime lokaler enn digre utendørskonserter hvor du står 300m fra scena syns nå jeg.

hmm av 103 band har jeg hørt om 1

Gothminister :S

vel definitivt ikke en festival for meg :p

6629715[/snapback]

Nephew bør du seriøst få med deg.

Lenke til kommentar
Orresnei: det er litt fetere med 100.000 på en konsert enn 500, synes nå jeg ;)

6615101[/snapback]

Mye, mye bedre med små, intime lokaler enn digre utendørskonserter hvor du står 300m fra scena syns nå jeg.

hmm av 103 band har jeg hørt om 1

Gothminister :S

vel definitivt ikke en festival for meg :p

6629715[/snapback]

Nephew bør du seriøst få med deg.

6630152[/snapback]

Er helt enig i at små konserter er mye bedre enn digre utendørskonserter. Selv om alsang med 70.000 mennesker er ganske rått. :)

Nephew? Det danske bandet det er snakk om? Det bør man få med seg ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...