Gunfreak Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 der var det slutt på morroa, på 3die brett blir bare skjermen sort Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 der var det slutt på morroa, på 3die brett blir bare skjermen sort 6615460[/snapback] Selvdestrukt alà Jack Bauer . Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 der var det slutt på morroa, på 3die brett blir bare skjermen sort 6615460[/snapback] 1337 ownage kalles slikt Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hoho..husker dette ja.. Var egentlig ganske ung når jeg først spilte dette. Utrolig kult at det var en fysikk lignende Half Life 2 osv.. Jeg satte med noen kompiser å spilte husker jeg, og vi ble mildt sagt skremt når vi snudde oss å hadde en raptor i trynet.. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Fant faktisk en googlevideo fra dette spillet (du må spole litt framover for å komme til ingame footage) http://video.google.es/videoplay?docid=-257207859769360286 Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Rart at jeg aldri har hørt om det, men ser virkelig morsomt ut Synes ragdoll effekten når det gjelder måten hun holder våpnene på, var tøft laget... Sånn kunne det vært på Farcry også... Hadde vært stilig! -BadSmile Endret 6. august 2006 av BadSmile Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Kjøpte med en pakke med ulike spill hos spider-man en gang for lenge siden og Trespasser var blandt de, men jeg skjønte aldri hva jeg skulle gjøre for å komme meg videre så jeg gadd ikke å spille det mer. Tror ikke jeg har det lenger heller, vært kult å funnet det fra igjen å spilt deg igjen. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 AH, skikkelig flashback ifra videoen.. Nå skjønner jeg hvorfor jeg likte det så godt.. Grafikken suger jo, men den var ganske bra på den tiden. Må le når jeg ser måten hu dama holder geværene. Husker det var et ganske nyskapende spill når det kom. Ragdoll og sånt, og når man skøt en raptor i hodet, begynte den å halte litt rundt og den så faktisk skada ut.. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Husker jeg hata måten man holdt ting på, var utrolig irriterende å dunke borti noe med armen mens du prøvde å skyte en raptor, og du mista det du hadde i hånda. Hadde vært kult med et lignende spill nå, som det er mulig å få ting til å se bra ut... Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Trespasser, aaah minner. Det freaket meg skikkelig ut en gang i tiden. Utrolig nok fikk spillet ræva omtalen, men herregud så spennende det var. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Er dette det spillet man kan se ned og se brystene til dama du spiller, så hadde hun en tatto der også? Hadde det orginalt, men komme aldri så veldi langt. Traff vel en plate eter en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå