Gå til innhold

noen som husker Jurassic Park: Trespasser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart at jeg aldri har hørt om det, men ser virkelig morsomt ut :)

Synes ragdoll effekten når det gjelder måten hun holder våpnene på, var tøft laget... Sånn kunne det vært på Farcry også... Hadde vært stilig!

-BadSmile

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar

Kjøpte med en pakke med ulike spill hos spider-man en gang for lenge siden og Trespasser var blandt de, men jeg skjønte aldri hva jeg skulle gjøre for å komme meg videre så jeg gadd ikke å spille det mer. Tror ikke jeg har det lenger heller, vært kult å funnet det fra igjen å spilt deg igjen.

Lenke til kommentar

AH, skikkelig flashback ifra videoen.. Nå skjønner jeg hvorfor jeg likte det så godt.. Grafikken suger jo, men den var ganske bra på den tiden. Må le når jeg ser måten hu dama holder geværene. Husker det var et ganske nyskapende spill når det kom. Ragdoll og sånt, og når man skøt en raptor i hodet, begynte den å halte litt rundt og den så faktisk skada ut..

Lenke til kommentar

Husker jeg hata måten man holdt ting på, var utrolig irriterende å dunke borti noe med armen mens du prøvde å skyte en raptor, og du mista det du hadde i hånda.

Hadde vært kult med et lignende spill nå, som det er mulig å få ting til å se bra ut...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...