Gunfreak Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 husker jeg spillte dette for mange år siden, og har litt lyst til å lete etter spillet igjen, men lurer på om det funker på XP? noen som har prøvd det på nye pc'r har det kommet en patcher(husker det var en del bugs) spillet var veldig tøft, og synd det har godt i glemme boka Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hehe, det ble vel mest husket for at du kunne se puppene til hovedpersonen. Vet ikke om det funker på XP, men du kan jo titte på forumet på www.the-underdogs.info. De pleier å ha snøring der. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 var jo det første spillet med fysikk og ragdoll Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Tenkte faktisk på denne tittelen i går etter å ha sett JP igjen. Meiner å huske spillet hadde meget flott grafikk,men var utrolig tregt? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 er ingen spill som har freaka meg ut som dette(greit jeg var ung i 98) men når en T-rex kommer mot deg. eller du blir omringet av noen raptorer Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Fikk aldri spillt spillet, men fikk meget lyst no etter å ha sett filmen igjen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 nå er det installert og jeg laster ned en patch nå, så får jeg se om det funker på XP Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Fannt ein demo av spillet eg http://downloads.gamezone.com/demosfiles/t1194.htm Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 http://trescom.3dactionplanet.gamespy.com/...s/demopatch.htm her er det en oppgradert demo som viser forbedreinger lagd av modere Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Ahh, Trespasser... Mange timer foran skjermen med det spillet ^^ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 FY FAEN så paranoid man blir. man trasker gjennom noe panter og hører "wish,wish" du brår snyr deg og ser trekker pistolen og ser deg om, du ser ingen ting og snur for å fortsette på din vei, da du ser en Raptor på vei mot deg, du prøver å sikte men du skjelver på hånda. du treffe 1, 2 3 ganger og den dør. du puster lettet ut. men kommer plutselig at nå har du bare 5 skudd igjen for å hamle opp med hva en det neste er. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 ja, funka helt fint. grafikk en er litt rar. alt er VELDIG firkantet helt til du kommer innen for 20 meter, det skal finnes noen moder som fikser litt på grafikken Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 trespasser ja.. hadde ikkje dama en tattoering på ene puppen.. husker att kontrollene var litt kronglete..men spenningen var kjempebra.. Lenke til kommentar
Bad4Bing Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hei, hvor har du lasted ned dette spillet? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hei, hvor har du lasted ned dette spillet? 6613666[/snapback] Ding Ding DIng!! Lenke til kommentar
Bad4Bing Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Wut? Hehe skal kansje ikke snakke om downloading når det gjelder hele spill ;( Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Wut? Hehe skal kansje ikke snakke om downloading når det gjelder hele spill ;( 6613713[/snapback] Nope, men du kan prøve demoen, som det er lagt ut linker til! Eller så kan du sjekke nettbutikker om de har det enda! Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 aaah! husker dette spillet. Jeg var den eneste som likte det. Alle andre synest måten du styrte og siktet med var bare teit. Jeg elsket det. Tror jeg har originalen liggende en plass. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Et av mine første spill, tenk dere hvordan det er for en syvåring å spille dette... Det skremte livet ut av meg mange ganger. Laster det ned nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå