BeachDumb Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Jeg har funnet forskjellige versjoner av Asus P4PE kortet, jeg lurer litt på hva GD står for: Asus P4PE/GL/F/SATA/GD Dette har jeg har kommet fram til: P4 = Pentium 4 :smile: PE = 845PE chipsett GL = Giga Lan L = Lan F = Firewire SATA = Serial ATA GD = ?? Kanskje det står noe her Asus P4PE overview, jeg har ikke funnet noe :sad: Lenke til kommentar
NULL Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Gold -- henviser til programpakken som følger med. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Bruk søkefunksjonen. Har allerede vært ett par tråder med samme innhold i det siste... -KJ Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 21. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2002 ok, takk! men vet dy hva slags ekstra software er med i GD i forhold til vanlig versjonen? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 er ikke sikker,men håper å motta kortet i morgen da kan du få svar Lenke til kommentar
Zink Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-21 17:38, skrev Snekker`n:er ikke sikker,men håper å motta kortet i morgen da kan du få svar For 'BeachDumb' o.a. er trolig poenget om forskjellen mellom Asus P4PE/GL/F/SATA og samme regla + 'Golden Deal' er betydelig :smile: - fikser du dèn ? Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2002 Ja, egentlig.. jeg vil vite forskjellen på: Standard Software pakke og Gold Edition Software pakke! Lenke til kommentar
jevel Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 STandard sofwarepakke er den CDen som følger med alle ASUS kort. På golden deal paaka følger det med en ektra CD med DVD spiller og noe annet stasj. -KJ EDIT: InterVideo WinCinema Gold edition. WinDVD, WinRip, WinCoder og WinProducer. _________________ http://www2.fellowship.no/forum/ [ Denne Melding var redigert av: jevel på 2002-10-22 22:54 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå