johnroger Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hei, jeg driver et nettsted, og bruker sessions til innlogging for brukere. Men etter jeg gikk fra SuSe9.2 til SuSe10.0 (OS), fikk jeg problemer med sessions. Brukerne blir logget ut automatisk etter noen få minutter etter du har logget inn, selv om du er aktiv i mellomtiden eller ei. Session timeout står som 20min fortsatt Noen tips / ide'er hvordan løse dette? Lenke til kommentar
nree Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Kansje det er noe i php.ini som ikke tillater å sette session tid osv? Lenke til kommentar
xqus Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Er det ny installasjon av OS? Eller oppgradering? Lenke til kommentar
johnroger Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Er det ny installasjon av OS? Eller oppgradering? 6614996[/snapback] Ny installasjon. Har endre i php.ini at timeouten er 20min, uten suksess.. Lenke til kommentar
nree Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Har du satt det i scriptet og!? Lenke til kommentar
0lav Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Har du restartert Apache etter at du endret php.ini fila? Lenke til kommentar
johnroger Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 ligger også i .htaccess.. Og apache er blitt restartet.. Lenke til kommentar
johnroger Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Prøvde også å bytte katalog for lagring av sessions, uten at det virker noe bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå