SiR0 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Endelig har den første HSDPA-telefonen kommet til norske butikkhyller. Men den koster da også grovt mye. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) ok, telenor driver å tester ut HSDPA om jeg husker rett, men er det noen andre operatører som har planer om å hive seg på bølgen? og forresten, skal alle liksom legge seg på navnegreia som motorola starta? Endret 4. august 2006 av hobgoblin Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Telefonen blir ikke solgt som Imate i Norge. Kun som HTC. Etter hva jeg kjenner til, vil ikke imate lansere denne modellen. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Endelig har den første HSDPA-telefonen kommet til norske butikkhyller. Men den koster da også grovt mye. 6612805[/snapback] Den koster litt, men det er vel neppe HSDPA-mulighetene som er årsaken til det... Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Etter å ha brukt HTC TyTn i ca 2 mnd nå, har jeg følgende udelt negative erfaringer: - Når du er i en samtale (A), og får inn ny samtale (B) og ønsker å avslutte A for å ta B, låser telefonen seg og du mister kontakt med både A og B (Telenor, samtale venter aktivert) - Reboot er påkrevd jevnlig, minst et par ganger i uka - Å lese PDF er vanskelig, og ender ofte opp med en feilmelding der M$ ber meg sende feilmelding - magnetene på bæreveska er altfor kraftige, jeg har allerede måttet bestille nytt bankkort 2 - TO - ganger. Jeg prøver å la vær å legge mobil og lommebok sammen, men i jakker, bilen etc blir det fort glemt Tror ikke TyTn blir gammel hos meg ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg