Bertram Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Jeg har tenkt å ta opp noen små videosener med Nokia mobiltelefon som er i format.3gp og lurer på om dette er mulig å legge inn i videofilm tatt med Sony DV videokamera. Til redigering benytter jeg Studio 9. Endret 4. august 2006 av Bertram Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Kva har videokameraet med mobiltelefonen å gjere? Eg forstår ikkje den fyrste setninga di. Om du vil redigere 3GP-filene, og det ikkje får an å importere dei inn i Studio 9, må du konvertere dei fyrst. Prøv ein av metodane skildra her. Lenke til kommentar
Bertram Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Kva har videokameraet med mobiltelefonen å gjere? Eg forstår ikkje den fyrste setninga di. Om du vil redigere 3GP-filene, og det ikkje får an å importere dei inn i Studio 9, må du konvertere dei fyrst. Prøv ein av metodane skildra her. 6612876[/snapback] Takk for raskt svar og takk for hjelpen, selv om du ikke forstår hva jeg er ute etter , svarte du på det jeg var ute etter . Skal forsøke de metodene som står omtalt, og håper det er mulig å redigere filmer tatt med telefonen inn i Studio 9. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hvis du laster ned ACE Mega Codecs, noe som er helt gratis; følger det med 3GP konvertering tror jeg..? Ellers funker Xillisoft 3GP Video Converter supert både fra og til 3gp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå