MrLeone Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Heisann! Jeg er i sluttfasen av innspillingen på en DVD film som jeg skal slippe og trenger råd om PC til redigering.. Filmen blir en 3 timers DVD så jeg trenger rimelig stort minne, 400GIg ++ og 1024 ram. .... Hva annbefales av maskin, hvor får jeg kjøpt dette til hvilken pris? På forhånd takk! Endret 4. august 2006 av MrLeone Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Heisann!Jeg er i sluttfasen av innspillingen på en DVD film som jeg skal slippe og trenger råd om PC til redigering.. Filmen blir en 3 timers DVD så jeg trenger rimelig stort minne, 400GIg ++ og 1024 ram. .... Hva annbefales av maskin, hvor får jeg kjøpt dette til hvilken pris? På forhånd takk! 6612688[/snapback] Skal du kjøpe komplett pc, eller bygge selv? Lenke til kommentar
MrLeone Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Heisann!Jeg er i sluttfasen av innspillingen på en DVD film som jeg skal slippe og trenger råd om PC til redigering.. Filmen blir en 3 timers DVD så jeg trenger rimelig stort minne, 400GIg ++ og 1024 ram. .... Hva annbefales av maskin, hvor får jeg kjøpt dette til hvilken pris? På forhånd takk! 6612688[/snapback] Skal du kjøpe komplett pc, eller bygge selv? 6612996[/snapback] Ønsker veldig gjerne å kjøpe komplett PC! Har desverre ikke tid eller kunnskap til å bygge selv.. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Heisann!Jeg er i sluttfasen av innspillingen på en DVD film som jeg skal slippe og trenger råd om PC til redigering.. Filmen blir en 3 timers DVD så jeg trenger rimelig stort minne, 400GIg ++ og 1024 ram. .... Hva annbefales av maskin, hvor får jeg kjøpt dette til hvilken pris? På forhånd takk! 6612688[/snapback] Skal du kjøpe komplett pc, eller bygge selv? 6612996[/snapback] Ønsker veldig gjerne å kjøpe komplett PC! Har desverre ikke tid eller kunnskap til å bygge selv.. 6617110[/snapback] hva med denne: LINK Den tilfredstiller iallefall kravene dine, og du kan konfiguere den slik som du vil ha den selv, og de bygger den for deg. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Feilpostet, flyttet til kjøp og salg-delen. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå