Gå til innhold

Imponer meg! SCV bedømmer ditt bilde!


SCV

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg er superduper amatør fotograf, men jeg liker og se på bilder!

Send inn ditt bilde og se om du klarer og gjøre meg imponert med et av dine bilder.

Motivet kan vere hva som helst, kan vere så manipulert du bare vil.

Jeg skal bedømme hvert eneste bilde fra en skala fra 1 til 10

1 = crap

10 = SCV er imponert!

 

Jeg blir ikke lett imponert!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke helt se helt vitsen med å sende deg bilder når man har bildekritikk på forumet. Kan ikke se (og huske) at du er superaktiv på bildekritikkdelen, så hvorfor ikke begynne der hvis du absolutt skal kommentere bilder? Hvis det er fordi du vil ha bildene på din egen PC, er det jo bare å lagre dem herfra.

 

Dessuten når du selv kaller deg "superduper amatørfotograf" ser jeg dog ikke helt det store utbyttet av dette. En ting er å si at bildet er bra/dårlig, en annen ting er jo å si HVORFOR det er bra/dårlig og hva som evt. kunne ha vært gjort anderledes.

Endret av awesnes
Lenke til kommentar
Kan ikke helt se helt vitsen med å sende deg bilder når man har bildekritikk på forumet. Kan ikke se (og huske) at du er superaktiv på bildekritikkdelen, så hvorfor ikke begynne der hvis du absolutt skal kommentere bilder? Hvis det er fordi du vil ha bildene på din egen PC, er det jo bare å lagre dem herfra.

 

Dessuten når du selv kaller deg "superduper amatørfotograf" ser jeg dog ikke helt det store utbyttet av dette. En ting er å si at bildet er bra/dårlig, en annen ting er jo å si HVORFOR det er bra/dårlig og hva som evt. kunne ha vært gjort anderledes.

6613598[/snapback]

Jeg er enig. Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...