game_master Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 jeg har tenkt å kjøpe en del skjorter på ebay. men jeg lurer på hvordan tollvesenet utregner toll på slikt? er det kjøpsprisen som gjelder eller bruker de egne lister? er heller ikke sikker på om kjøpsprisen står oppgitt på pakken. Trenger hjelp nå Lenke til kommentar
game_master Skrevet 4. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 jeg har tenkt å kjøpe en del skjorter på ebay. men jeg lurer på hvordan tollvesenet utregner toll på slikt? er det kjøpsprisen som gjelder eller bruker de egne lister? er heller ikke sikker på om kjøpsprisen står oppgitt på pakken. Trenger hjelp nå 6612508[/snapback] edit: ringte tollvesenet. kom faktisk gjennom. case closed! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 hva med å legge ut svaret du fikk, i tilfelle noen andre lurer på det samme? Lenke til kommentar
game_master Skrevet 4. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 ok. Han fyren sa at det nesten uten unntak stod hva du hadde betalt på pakken. De bruker den prisen du faktisk betaler. DE BRUKER IKKE NOE SLAGS LISTER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå