Gå til innhold

Installasjon av service pack 2 for XP

Anbefalte innlegg

etter harddisk-krasj har jeg måttet installere min originale (!!) xp professional påny.

som ved forrige installasjon skulle jeg legge inn SP2, men installasjonen stopper under kontroll av produktnøkkel (som skal være helt ok)....får ingen feilmeldinger, men maskinen bare henger.

har forsøkt med å skru av norton antivirus, men ingen sukksess

forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Klue er liksom at du skal installere Sp2 med en gang du har installert Windows da. Sånn omtrent etter at du har installert Driverne.

6612425[/snapback]

ok...har installert noen andre programmer før sp2. men det skal da vel være mulig å installere sp2 også senere? (er jeg litt evneveik nå?)

Lenke til kommentar

Joda. du skal klare å installere Sp2 selv om du har installert andre ting, men det er ikke noe jeg har prøvd selv.

Er du helt sikker på at du har riktig serial da? Står vel tilfeldigvis ikke noe om aktivering hos deg i Windows?

Lenke til kommentar
Joda. du skal klare å installere Sp2 selv om du har installert andre ting, men det er ikke noe jeg har prøvd selv.

Er du helt sikker på at du har riktig serial da? Står vel tilfeldigvis ikke noe om aktivering hos deg i Windows?

6612476[/snapback]

takk for svar - jeg har aktivert windows.

hmmm

Lenke til kommentar

Kan være programmer som skaper kluss for installasjonen. Du har ikke tilfeldigvis Daemontools installert? :)

Dersom alt slår feil, kan du lage deg ei egen XP-plate hvor du slipsteamer SP2 inn i installasjonen. Egentlig det jeg ville gjort, først som sist. ;)

Lenke til kommentar

Jepp. Helt enig. Gjør det, for da slipper du å installere Sp2 etterpå. Bare møkk å gjøre det egentlig. Last ned Sp2 fila fra microsoft sin hjemmeside, også bruker du Nlite til å integrere Sp2 på Windows XP Plata. Ganske så enkelt egentlig. Og om du vil så lager Nlite en fin ISO fil til deg som du bare brenner med Nero. Enklere kan det omtrent ikke gjøres.

Endret av wil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...