Anarkist Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 hei folkens jeg regner med at de fleste av dere her er profesjonelle bileksperter, og oser med informasjon som kan hjelpe meg. Jeg har en bil som har et lite problem. Bilens setevarme fungerer ikke, lurer på hva er grunnen for det og hvordan kan dette fikses? er det store kostnader? ser frem til gode råd. på forhånd takk Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Sikring som har gått? Brudd på ledninger? Dårlig jording? Dårlig i kontakt i av-på-bryteren? Temperaturstyrt? Lenke til kommentar
eab Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Lent deg inn i bilen og planta kneet godt ned i setet eller? Lenke til kommentar
Anarkist Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Hei, hva mener du? Mener du at noen har hatt sex i bilen min, og derfor setevarmen ikke funker? Lent deg inn i bilen og planta kneet godt ned i setet eller? 6612373[/snapback] Lenke til kommentar
eab Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hvis man f.eks setter kneet i førerstolen og lener seg over på andre siden i bilen (med all vekta på kneet) kan varmeelementet i stolen gå føyken. Klarte det på en annen scorpio jeg hadde. Lenke til kommentar
Anarkist Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Vet noen om verksteder i oslo som kan fikse det problemet for billig penge? Lenke til kommentar
Hellstar Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 ikke forvent det værste med en gang. Sjekk sikringene. hvis du ikke vet hvilken som går på den kursen, sjekk alle. Kan være kontakten under setet.(hatt passasjerer i baksetet som har hatt føttene under setet??) Lenke til kommentar
Anarkist Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Hvordan skjekker man sikringer? Jeg har null peil på bilelektronikk.... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Man tar ut den aktuelle fra sikringsboksen og ser om den er hel.. Om du nevner hvilken bil det er snakk om, er det sikkert noen som kan forklare hvor sikringsboksen er.. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Står i bilmanualen... (ligger i hanskerommet kanskje?) hvor sikringsboksen er. Der står også fin tegning av hvilke sikringer som er til hva osv.. Lenke til kommentar
Anarkist Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Det er en Mazda 323, har noen peil på hvor sikringboks for den er? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Pleier å være nedenfor rattet eller i området rundt der.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå