Ustedalen Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Dette bildet er jeg faktisk en god del fornøyd med. Jeg liker stemningen, og hvordan fargene blir gjengitt på det ellers så kjedelige huset som lå ute i havet. Bildet er tatt i Henningsvær. Lenke til kommentar
hendelsesløysa Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Dette bildet er jeg faktisk en god del fornøyd med. Jeg liker stemningen, og hvordan fargene blir gjengitt på det ellers så kjedelige huset som lå ute i havet. Bildet er tatt i Henningsvær. 6612224[/snapback] Javisst, enig i det. Men med litt jobb i etterkant så kunne kontrast og farger blitt gjengitt enda bedre. Fortsatt lit for grått for meg. Forgrunnen kunne vært mere sort (kjør shadow lengre opp) og huset hadde da blitt enda mere fremtonet. Himmelen har sikkert masse flotte farger i seg. Litt lek i Photoshop hjelper ! Men det er min mening ... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 kanskje bittelitt undereksponert. virkert litt _for_ kjedelig og mørkt.. litt lek i ps, burde gjøre susen, men ikke for mye. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg likte motivet veldig godt, men er enig i at det ble et grått slør over det hele. Det er nok mye å hente utav bildet for å fremheve motivet. Jeg tillot meg å lage et kjapt forslag her. Muligens noe overdrevet, men det er smak og behag. Økt kontrast på himmelen, og litt jukking på curves ellers. Fort og gæli, men bare for demonstrasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå