Snipper_nr1 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg har fått en masterplass, har fått bachelor graden nå til sommern og sitter å lurer på om jeg skal gå ut i jobb eller fortsette å studere på en mastergrad. Er det noen har som har tatt en master i informatikk på UIO? som kan si noe om studiet, mye jobbing? Lenke til kommentar
skromt Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 går ikke an å kombinere da? Lenke til kommentar
pekle Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Om du er motivert for meir skulegang så kjør på. Har ikkje erfaring frå UIO, men det blir truleg mindre jobbing der enn om du går ut i "vanleg" jobb. Lenke til kommentar
Datajenta Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Det burde ikke være et spørsmål en gang. Ta master, vil du ikke angre på. 100 ganger lettere å få jobb etterpå, og dessuten, det er gøy og studere! Lenke til kommentar
dude80 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Ikke det? Nå er det faktisk kjempetider i bransjen. Hvordan situasjonen er om 2 år kan ingen spå. Jeg er selv dataingeniør, og har tenkt å jobbe noen år - få innsikt i bransjen, og deretter ta master vedsiden av jobbing. Jobben jeg har legger alt til rette for de ansatte som ønsker å ta master vedsiden av jobbing. Og jeg har da langt større innsikt, og kan velge en spesialisering på en langt bedre grunnlag. Og det beste av alt: jeg får lønn! Det burde ikke være et spørsmål en gang. Ta master, vil du ikke angre på. 100 ganger lettere å få jobb etterpå, og dessuten, det er gøy og studere! 6664920[/snapback] Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Anbefaler også å ta master så lenge du har motivasjon til å fullføre. Tvilsomt at du vil få det vanskeligere å få jobb etter en før, og en master vil du ha med deg hele livet. Det å begynne å jobbe, for så å gå tilbake til master blir nok tungt og for de fleste ender det med ingen master... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå