tjalla Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Lasta den ned men var jo helt umulig å finne engelske subs så det blei med å browse meg gjennom og se de verste bitene. Ikke voldsomt mye nasty der menneh ikke no jeg vil se på mens jeg eter mat. Må si jeg syns den "ta-ut-foster-scenen" var litt nasty Endret 5. august 2006 av tjalla Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Ganske lame film. Handlingen er direkte uengasjerende og voldsscenene tamme. Filmen for deg som liker å se dyr bli drept. Det er dokumentar og den er ekte, det er det som gjør den litt grusommere. Derfor finnes det heller ingen ekstrem splatter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Ganske lame film. Handlingen er direkte uengasjerende og voldsscenene tamme. Filmen for deg som liker å se dyr bli drept. Det er dokumentar og den er ekte, det er det som gjør den litt grusommere. Derfor finnes det heller ingen ekstrem splatter. 6620746[/snapback] Hahaahaaahahahahaahahaha! Way to go! Dagens... Lenke til kommentar
covah Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Det er dokumentar og den er ekte, det er det som gjør den litt grusommere. Derfor finnes det heller ingen ekstrem splatter. 6620746[/snapback] Ja, like ekte som Blair Witch... Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Ganske lame film. Handlingen er direkte uengasjerende og voldsscenene tamme. Filmen for deg som liker å se dyr bli drept. Det er dokumentar og den er ekte, det er det som gjør den litt grusommere. Derfor finnes det heller ingen ekstrem splatter. 6620746[/snapback] Og hvor har du dette fra? Dokumentasjon! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Dyredrapene er ekte. Men det er en italiensk spillefilm og hvis du noengang får tak i 'dokumentasjon' som sier noe annet, da er det feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå