kbj Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg tenker på å kjøpe meg en A6 (2000/2001) Noen her med positive/negative erfaringer fra denne bilen? Er det dyre delepriser? Dyre/Ofte servicer? Hva bør maks kilometestand være? Kjente svakheter? Noe spesiellt som jeg bør sjekke når jeg ser over bilen? Mange spørsmål, men håper noen kan svare Lenke til kommentar
thamule Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg tenker på å kjøpe meg en A6 (2000/2001) Noen her med positive/negative erfaringer fra denne bilen? Er det dyre delepriser? Dyre/Ofte servicer? Hva bør maks kilometestand være? Kjente svakheter? Noe spesiellt som jeg bør sjekke når jeg ser over bilen? Mange spørsmål, men håper noen kan svare 6611900[/snapback] Svakhet i forstlllinga er vel kjent Audi/volkswagen fenomen... Lenke til kommentar
spitz Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 De hadde jo ekstremt mye elektronikkproblemer med 98/99-modellene, men det ble kanskje utbedret til 00? Tenker på vinduer som åpner seg selv, alarmer som går av i tide og utide, dører som låser opp seg selv osv. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Pass opp for 2,5 TDI motoren. Kamakslene i de hadde legeringsfeil rundt dette årstallet, noe som gjorde at det ble overdreven slitasje, som i flere tilfeller endte med motorras. Evnt bytte av kamaksler som heller ikke er gratis. Søk litt på vw audi forum så finner du noen poster om det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå