Gå til innhold

gf 3 ti200 vs. radeon 7500


Senitel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel ditt første spørsmål er svaret G3Ti 200, vær oppmerksom på at du får utrolig mye for pengene her.

 

Hvis du vil ta steget opp blir det G3TI 500 eller Radeon 8500. Her er radeon mye billigere en ti500. Du vil aldri få ett svar om vilket kort som er best.

Men jeg kan si det slik:

 

G3 Ti500: Dyrt men rått, du vet hva du får.

Radeon 8500: Nytt og spenende kort, billig, driver problemer men det blir "kanskje" fikset om kort tid.

 

Kjøp Ti200, det er meget bra og veldig billig.

Lenke til kommentar

ATI Radeon 7500 koster rundt 1700,-

Gforce3 ti200 koster rundt 2700,-

ATI Radeon 8500 koster rundt 2700,-

 

Jeg ville kjøpt Radeon 7500 hvis du har lite penger, bra og billig. Hvis du har penger kjøper du Radeon 8500, like bra som ti500 for en mye billigere penge.

Gforce3 ti200 bra kort, du vet hva du betaler for.

 

Jeg personlig har et dillemma, skal jeg kjøpe gforce3 ti200 eller radeon 8500...

Lenke til kommentar

DEN SOM SKREIV D PÅ TOPPEN SKREMMER MEG!!!!!

 

TENK Å KJØPE GF3 TI200 NÅR DU HAR VANLI GF3!!!!

 

 

d er en skamm, du må for all del ikkje kjøpe Ti200

 

men som en lojal nVIDIA-fan skal eg gi deg et godt råd, kjøp WinFast sitt Ti200, d skal vere d beste du får på markede etter ka eg har hørt :smile:

 

men eg vill foreSLÅ vanli (orginsl...whatever)

GF3

Lenke til kommentar

vanli GeForce3 er bedre enn GeForce3 Ti200, det er bevist i kvar jævla test som dem har deltatt i, sjøl om Gf3 er dyrere ville eg ha velgt d, for du får tross allt litt-under-GF3Ti500-ytelse for en litt mindre penge, men fortsatt en bedre ytelse forhold til Ti200

 

dem eg kjenner som har GF3 er kjeempe fornøyd....

Lenke til kommentar

oki den "vanlige" gf3 ti200 koster 2400,-

men tenkte på deluxe-utgaven rundt 2700,- skal det være bra så må man velge den beste... får med 3d-briller og masse annet jalla også :smile:

 

"har man det "beste" skjermkortet fra før så kjøper man ikke et som er dårligere... noe som ikke stemmer her!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...