zulo Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 tror apt-get har kommet for redhat også nå,for rh7.2 og7.0 Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 er det å anbefale å oppgradere linux red hat 6.2 til 7.2? har hatt linux siden tirsdag, og må innrømme at jeg har sansen for den slags læring! -men et slit er det :wink: Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Oi. Til de to-tre første bsd-folka: Når ble FreeBSD en Linux distro? Skriv uname -a. Distroer er koselige dyr, men Debian er favoritten. Digg å sette opp ( minus X-ting, æsj), flott pakke system :smile: Men alt til sitt bruk. :smile: Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Linux Distrbusjoner føler jeg er alt etter smak/behag ... Selv har jeg prøvd flere distribusjoner... Turbo linux, redhat, caldera, mandrake, suse, slackware, ... og alle i flere utgaver... De JEG følte meg mest hjemme i var : Mandrake, RedHAT og Caldera ! Men selv bruker jeg nå Mandrake 8.1 på maskinen min ! Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Synes Red Hat 7.2 funker brukbart jeg :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå