Exorchist Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 Jeg har selv brukt slack, og føler at denne er veldig god og enkel. PS! Savner en poll funksjon Lenke til kommentar
int20h Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 Red Hat er flott. FreeBSD er kraftig :smile: .. Int20h Lenke til kommentar
Zigma Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 Mandrake er enkel og installere, men jeg skall ikke påstå at den er best. Kjører selv Redhat 6.2. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 Jeg liker slackware, men foretrekker slackware. Lenke til kommentar
Duronator Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 Debian er etter min smak bra! apt-get er genialt, men det er hore å sette opp i.forhold til slack... Lenke til kommentar
Duronator Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 Debian er etter min smak bra! apt-get er genialt, men det er hore å sette opp i.forhold til slack... Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 23. september 2001 Del Skrevet 23. september 2001 som SERVER: Trustix Secure Linux v1.5 - http://www.trustix.net som workstation.. ingen aning.. mange å velge mellom, redhat, mandrake, freebsd, slack osv. Lenke til kommentar
[bErZeRk] Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Til nå synes jeg Redhat har passet best til min maskin, men det er jo snakk om å kunne tilpasse distro'n til sin maskin riktig nok!(selv om jeg ikke er best til det :/) har også prøvd SuSe,Turbo linux og mandrake. Har forresten tenkt til å kjøpe en laptop, 133mhz, hvilken distro bør jeg statse på til den?? Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Hvilken distro kommer helt ann på hva du skal bruke den til. Hva skal du bruke den til? Lenke til kommentar
[bErZeRk] Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 blir vel bare til å styre den andre PC'n, gjennom telnet o.l, gidder ikke å bruke den som server(litt for dårlig for det vel) Og så skal jeg bruke den som text behandler... hvilken distro stiller ikke høye krav til systemet? skal kjøre Gnome. Lenke til kommentar
styx Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 Slackware er generelt regnet som ganske fint og lightweight nok til lappiser. Debian er også fint, men de fleste distroer funker utmerket på en 133MHz hvis du bare skal bruke det til tekstbehandling og SSH (vær så snill, ikke bruk telnet!!). Lenke til kommentar
Mawerick Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 SlackWare rulez Lenke til kommentar
aschj Skrevet 17. oktober 2001 Del Skrevet 17. oktober 2001 Jeg har selv 'omvendt' en Slack-bruker til Mandrake. Den er enkel og omfattende. For n00bs er det et enormt hjelpeverktøy med. Lenke til kommentar
Thomas_aka_Coz Skrevet 17. oktober 2001 Del Skrevet 17. oktober 2001 foretrekker slackware jeg.. har prøvd mandrake og redhat men dette vil ikke 'fungere' ... men slackware er genialt. Lenke til kommentar
Xnid Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 jeg synes slackware er en veldig fin server distro, er noe config med den, men når du først har sotte den opp så funker den helt fint :smile: jeg synes også at debian er en bra workstation distro, som jeg så oppi her så at apt-get genialt :smile: Lenke til kommentar
zcribe Skrevet 5. november 2001 Del Skrevet 5. november 2001 som server bruker jeg Trustix Secure Linux 1.5, mens som workstation blir det nok red hat 7.2 [Trustix eier] Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 5. november 2001 Del Skrevet 5. november 2001 Enig zcribe. trustix ER og blir best som server distro. Lenke til kommentar
pbn Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Debian er uansett best.. Apt-get slår RPM! trustix er bra, men det mangler mye vesentlig, som en uptdate funksjon slik at man slipper å ha buggete software innpå, med likevel det nyeste.! Avoid the alpha-releases! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå