pettrus87 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Skal ha tak i nytt lydløst tastur tur med media knapper ( må ikke være det, men helst:P ) Så skal jeg ha en gaming mus, må ikke være dritbra, men helt greit Samme om det er tråløst eller ikke, bare det er bra. Men jeg MÅ passe på budjsettet, skal ha det billig:S Vil ike gi mer enn 3-400, helst bare 3 hundre:P Tastaturet bør være billigere... hehe Dårlig med cash folkens:S Noen anbefalninger? Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Skal ha tak i nytt lydløst tastur tur med media knapper ( må ikke være det, men helst:P )Så skal jeg ha en gaming mus, må ikke være dritbra, men helt greit Samme om det er tråløst eller ikke, bare det er bra. Men jeg MÅ passe på budjsettet, skal ha det billig:S Vil ike gi mer enn 3-400, helst bare 3 hundre:P Tastaturet bør være billigere... hehe Dårlig med cash folkens:S Noen anbefalninger? 6611872[/snapback] Klarer ikke å presse prisen så mye... Da må du nøye deg med et helt enkelt tastatur eller mus. Her er mitt forslag: Mus: Logitech mx518, tastatur: Logitech oem ultra x Visst ikke: Skaff deg en jobb... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 300-400 for mus og tastatur? Det er jo nesten ikke nok til en god musematte en gang. mx510 er vel billigere en mx518 og tviler på at du merker så veldig forskjell. Har selv prøvd/hatt begge. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Går da fint det? Mus Tastatur Sprenger budsjettet med frakt da. Men der har du gamingmus og et lydsvakt tastatur til 367. =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå