huldal Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg skal koble min bærbare pc til en LG 42" plasma... til HDMI? porten? Eventuelt scart eller rgb.... Jeg har en HP Pavilion ze2000 Så hvilken kabel trenger jeg.... den må være billig... har ikke tenkt å bruke så mye penger på den. Gjerne henvis til link på komplett.no eller lignende... Takk Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Ser at denne laptopen har en S-video-utgang og det er nok denne du må bruke for å få TV-en og laptopen til å samarbeide. Denne bruker du for å få s-video-kabelen til å jobbe mot scart-inngangen på TV-en http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=105633 Denne s-video-kabelen kobler du i laptopen og deretter i delen jeg viste til over. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=105629 Lykke til. Lenke til kommentar
huldal Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Ser at jeg har s-video også på tvn.... da trenger jeg vel ikke den scart dingsen... Hvordan får jeg bilde på tvn etter jeg har koblet til s-video? Må jeg gjøre noen innstillinger på pcn`? Eller går alt automatisk? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Om du har S-video på TV-en trenger du ikke den første overgangen. Når det gjelder innstillinger på PC-en varierer dette fra hvilken skjermkortprodusent du har. Er ikke en vanskelig sak å få fikset - men kanskje lettere å hjelpe deg der når du har fått kabelen. Lenke til kommentar
huldal Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Høres fint ut... Skal se om jeg ikke får tak i kabelen i løpet av dagen. Jeg kan no prøve litt før jeg spør om hjelp her. Takk for helpen så langt.... Lenke til kommentar
huldal Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Nå har jeg koblet pc til tv med svideo kabel...ingen problem.... men....hvordan får jeg lyd på tvn? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Du trenger nok en kabel for det og. Minijack i den ene enden og rød/hvit i den andre for å stikke i TV-en. Lenke til kommentar
huldal Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 ...tenkte meg det ja.... Har hundrevis av kabler liggendes rundtom i huset.... vet jeg hadde en slik kabel en gang.... Takk for all hjelp..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå