F-J Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Er det mulig å ha et trådløst nettverk med en stabil internett linje på ca 16-20mbit ADSL2, og minst 3 klienter hvorav 2 av de ofte vil streame i mellom seg. Noen som vet om en router som vil klare dette? Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Spørsmålet er om internett-linjen er stabil på denne hastigheten i utgangspunktet, og hvor store avstander det skal være mellom klienter og ruter? Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg ville tittet på MIMO routere med støtte for 802.11n. Lenke til kommentar
F-J Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 NoWiSee: Jeg har tenkt i MIMO baner jeg også, hvis jeg skal ha N støtte også begynner dette å bli dyrt.. Men jeg har kanskje ikke noe valg. Pettern800: Har ingen erfaring med ADSL2, så vet ikke om dette er stabilt. Avstanden til klientene vil være på en ca 10 m i luftlinje, og et par tynne vegger i mellom. Alle: Noen som har ADSL2 og kan si om det er stabilt i det hele tatt? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Muligens kan Linksys' N router klare dette om det er N kort i PC'ene også. Endret 4. august 2006 av Jalla Lenke til kommentar
F-J Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Muligens kan Linksys' N router klare dette om det er N kort i PC'ene også. 6611748[/snapback] Denne kunne kanskje vært noe Jalla. Har sett på denne tidligere der den står i all sin pryd på mpx sitt hovevindu. Må nok grave dypt i lommeboka mi etter en router med pre-n / mino teknologi. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Det koster å være kar, hæhæ Du kan jo bruke finværsdagene på å vaske bilene til foreldre og kompiser for en hundrings. Ikke vits å sitte inne i sola uansett. Sjøen neste her i gården iallefall Endret 4. august 2006 av Jalla Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hvor høy hastighet du klarer å oppnå med ADSL 2+, kommer helt ann på linjekvalitet og avstand mellom deg og sentralen Lenke til kommentar
F-J Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Det koster å være kar, hæhæ Du kan jo bruke finværsdagene på å vaske bilene til foreldre og kompiser for en hundrings. Ikke vits å sitte inne i sola uansett. Sjøen neste her i gården iallefall 6611793[/snapback] Hehe, vise ord Jalla! Hytte og fiske her. Ikke noe å tjene på - bare stor stygg gjedde i vannet uansett. Gjeddekaker anyone? Lenke til kommentar
F-J Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Hvor høy hastighet du klarer å oppnå med ADSL 2+, kommer helt ann på linjekvalitet og avstand mellom deg og sentralen 6611817[/snapback] Hastigheten vil ligge på ca 16 mbit tror jeg, iom jeg er noe over 1000m fra sentralen. Lurer mest på hvor stabil den er. Lenke til kommentar
F-J Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Fant jo denne her og likte den. Skal jeg kaste bort masse penger er det like så greit å kjøpe det beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå