Cubicle Dude Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Tanken er å få oppdaterte billigste bensinpris i nærområdet. Så slipper vi kjøre rundt å lete og samtidig bidra til å gi økt "virksomhet" til de som er billig! De dyre skal få svi litt på pungen. Så post : # Sted (by/bydel/tettsted/Gate) Stasjon: (Hydro/Statoil/Shell/UnoX osv) Tidsspunkt for når prisen var i ditt område. Bensin/Dieselpris # Nå i nærområdet hos meg er det : Lillehammer sentrum Kirkegata Uno-X 07:45 Bensinpris 12,45 Diesel: 10,63 Endret 4. august 2006 av Master Chiun Lenke til kommentar
eab Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 http://www.dinside.no/php/art.php?id=1931 Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Du finner infoen på: http://www.dinside.no/php/oko/bensin/vis_prisliste.php?region=1 (Bytt region for andre områder). Denne oppdatres fortløpende. Noe som er svært viktig ettersom bensinpriser mange ganger forandres fra time til time. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Enda en god idè som allerede er brukt Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Eg lagde for et halvt års tid siden et system hvor du enten kunne sende sms med oppdatert pris, via eget pocket pc program, wap side eller ordinær webside. Etter litt slunkne tilbakemeldinger ble systemet droppet Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Trondheim, Sandmoen Esso 09:10 Bensin: 12.35 Diesel: 10.29 Lenke til kommentar
eab Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Fyllte bensin på Hydro Texaco Lade (trondheim) i går, 12.35, -27 øre coop rabatt Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Eg lagde for et halvt års tid siden et system hvor du enten kunne sende sms med oppdatert pris, via eget pocket pc program, wap side eller ordinær webside. Etter litt slunkne tilbakemeldinger ble systemet droppet 6611702[/snapback] Hmm.. jeg holdt faktisk på med det samme, men fant ut at det kanskje ikke var den beste idéen. Fikk forresten en beskjed fra sms-leverandøren om at det var en annen som ønsket kodeordet mitt - kanskje det var deg? (bensin til 2002) Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Lillehammer, Oppland: Ligger på 11 - 12 kr, avhengig av avstand fra sentrum. Nærmere sentrum du kjem, jo dyrere blir det. Typen bensinstasjon har selvfølgelig også mye å si. Tror Esso er dyrest atm med ca-pris på 12 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå