abene Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Selskapet AOL gjennomfører dramatiske endringer i driften grunnet kundeflukt. Mange av selskapets tjenester blir nå gratis. Les mer Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Selskapet AOL tilbyr allerede en nettlagringstjeneste som heter Xdrive, hvor brukere kan lagre 5 GB med data. Denne har tidligere kostet 10 dollar (67 kroner) per måned, men skal etter planen bli gratis. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Har hørt mye snusk om AOL, men kansje det bedres nå? ikke vet jeg å egentlig kunne jeg ikke brydd meg mindre Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Mitt inntrykk av AOL har vært at de behandler kundene sine som dritt, ikke at de har høye priser. Å begynne å tilby gratistjenester er vel muligens en lite gjennomtenkt løsning. Gratis, vel og bra, men når det slår klikk vil brukerne likevel oppleve problemer med å nå gjennom til selskapet, og dermed vil de droppe AOL. Jeg er spent på å se om trenden snur, eller om AOL blir kjøpt opp av andre fremadstormende firmaer, som har forstått kundebehandling, innen et par år. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Denne sier mye om velvilligheten til AOL http://my.break.com/Media/View.aspx?ContentID=121125 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Denne sier mye om velvilligheten til AOL http://my.break.com/Media/View.aspx?ContentID=121125 6612270[/snapback] Er det nå man skal si LOL? :!: At det er mulig sier jeg bare! Toppen av kaka er jo når han AOL mannen spør om han kan snakke med faren, så er jo han som vil fjerne accounten sin 30 år ! Endret 4. august 2006 av Nizzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå