Gå til innhold

Norsk webbutikk som selger kule klær (ikke krapyl)


Anbefalte innlegg

Som emnetittelen sier så lurer jeg på om noen vet om en webbutikk som selger kule klær med morsomme/kule motiver på t skjorter f.eks.

 

Ikke krapyl og fanteri, de har mye kult, men ingenting av det jeg vil ha på lager.

 

Og foresten, er det dyrt og få sendt klær fra utlandet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som emnetittelen sier så lurer jeg på om noen vet om en webbutikk som selger kule klær med morsomme/kule motiver på t skjorter f.eks.

 

Ikke krapyl og fanteri, de har mye kult, men ingenting av det jeg vil ha på lager.

 

Og foresten, er det dyrt og få sendt klær fra utlandet?

6611512[/snapback]

 

Om det er dyrt, kommer an på hva du synes. Et vanlig regnestykke kan se slik ut: 8-10% i toll for klær produsert utenfor EU (og det er vel de fleste). Deretter kommer fraktbeløpet, som avhenger av butikken. Det må du bare sjekke ut selv. Vanligvis 5-10 dollar for et klesplagg fra USA, f.eks. På toppen legger du 25% moms (regnes av pris + frakt + toll). Deretter kommer ca 200 kr i tollbehandlingsavgift til tranportøren.

 

Vanligvis er prisene i f.eks. USA såpass mye lavere enn hos oss, i hvert fall for bra kvalitet, at det lønner seg, gitt at du handler flere klesplagg, slik at frakt og tollbehandlingsavgift kan deles på flere klesplagg.

 

EDIT: leif

Endret av perjohan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...