Sensurert Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Terragen er enkelt og greit en Terrain Generator der du kan lage landskap bilder. Her kan dere lese mer og laste ned Terragen. Tutorial Tutorial 2 Resources (Krever registrering) Legg ut hvis du har noen på lager Her er noen av mine siste TG bilder Endret 4. august 2006 av Impetus90 Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 tøffe bilder, skal se mer på det når eg kommer hjem Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hvis du i tillegg bruker WorldMachine, så funker det også vanvittig bra Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Bruker selv Terragen til å lage height maps, for så å bruke dem til terreng i 3D Studio Max, foretrekker Mental Ray framfor motoren i Terragen. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Lite med aktivitet her så får vel slenge opp mitt nyeste bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå