DuN_cs Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 jeg skal ha meg en ny bærbar og trenger hjelp... skal bruke 14k på den. skal brukes til skole jobb og spilling...er denne her grei nok eller?? takker til alle som tar seg tid til og svare Lenke til kommentar
Jlmss Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hvis du skal ta maskinen med på skole hvil jeg anbefale at du velger deg maks 14 tommer. Men skal du bare bruke den hjemme er det en grei maskin:) Men ser du for deg at du kommer til å drasse den med deg rundt vil eg på det sterkeste anbefale maks 14 tommer.. Lenke til kommentar
kennethaa Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Macbook er å anbelfale vis du skal ha den med deg osv ;D -----Link----- Endret 4. august 2006 av kennethaa Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hei, Jeg syns egentlig at du får en litt treg prosessor i forhold til hva du betaler. Med tanke på at du skal ha den som skole pc ville jeg nok godt for en skjerm som ikke er større en 15,4". Også kjipt at du kan ha maks 2 gb ram på den. Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Er det egentlig et valg? Klart man velger Netshop sin maskin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå