karlif Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Er det mulig å kjøpe xbox 360 spill i usa, og spille på en europeisk xbox 360. NTSC skal jo i utgangspunktet ikke fungere på en PAL maskin, men jeg har hørt om folk som har kjøpt spill i usa og spilt på europeisk xbox 360'r. Har lyst å kjøpe dead rising i usa, siden det kommer en måned før europa Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Det er noen spill som fungerer ja, men ikke alle så vidt jeg vet. Om Dead Rising er mulig å spille på PAL maskiner vet jeg ikke. Uansett, her kan du kjøpe rimelige Xbox360 spill som fungerer på europeiske maskiner: http://videogamesplus.ca/ Trykk på Xbox360 og Region Free:) Lenke til kommentar
nacho Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Nå har jeg sendt mail til videogamesplus.ca om hvorvidt dead rising er regionfritt. Spørst om de vet det enda.. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Har sjekket litt nå og det kan se ut som om det blir regionfree for amerikanere og japanere, mens vi i europa får en egen disk... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Det er nok begrensninger på 360. Du kan jo bestille spill fra japan og passe på at de er regionsfri. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 play-asia.com Her får man region frie spill til 250,- stk + 20,- i frakt. Du kan be dem sette halv pris på pakken slik at den ikkje blir stoppet i tollen også. Hos meg tok det 6 dager fra eg bestilte spillene til de låg i postkassa Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 play-asia.com Her får man region frie spill til 250,- stk + 20,- i frakt. Du kan be dem sette halv pris på pakken slik at den ikkje blir stoppet i tollen også. Hos meg tok det 6 dager fra eg bestilte spillene til de låg i postkassa 6612606[/snapback] Hva er sjansen/konsekvensen for å bli busta? Det er vel ikke meningen at avsender skal oppgi feil verid på innholdet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Nei si det. eg har bestilte to spill derifra, begge slapp igjennom. Har eit tredje på vei. Folk her inne som har brukt siden følr,har ikkje hørt om noen som har måtte bite i det sure eplet enda. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Det er nok begrensninger på 360. Du kan jo bestille spill fra japan og passe på at de er regionsfri. 6612072[/snapback] Han skal ha Dead Rising, og det kommer ut i USA. Mala har vel linket den beste siden for regionsfri spillbestilling. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 ello Vegard, We do not know if it is region free as of yet but we will be testing it on Tuesday when the game is released and we will be mentioning it on the news blog. thanks, Sidney Customer Service Representative VIDEOGAMESPLUS.CA Så da er det vel en sjangs enda! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå