Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

konebil til 250000,-


andus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle japanske biler "lider" av høy driftsikkerhet. Ingen grunn til å velge en så kjedeligste bil for det.

6620649[/snapback]

 

 

Nå er faktisk yaris kåret til en av de mest driftsikre bilene, dessuten er den ikke så kjedelig som man skulle tro. med 90 diesel-hester, og 190 nm så er den faktisk ganske sprek.

Lenke til kommentar
Nå er faktisk yaris kåret til en av de mest driftsikre bilene, dessuten er den ikke så kjedelig som man skulle tro. med 90 diesel-hester, og 190 nm så er den faktisk ganske sprek.

6621160[/snapback]

 

Jeg har testa den (med 75 hk diesel). Sammenligner du den med f.eks. en Polo TDI (75 hk diesel) så er den direkte KJEDELIG. Påstår derfor fortsatt at man bør heller velge en annen japansk bil.

Endret av Spartan
Lenke til kommentar
Nå er faktisk yaris kåret til en av de mest driftsikre bilene, dessuten er den ikke så kjedelig som man skulle tro. med 90 diesel-hester, og 190 nm så er den faktisk ganske sprek.

6621160[/snapback]

 

Jeg har testa den (med 75 hk diesel). Sammenligner du den med f.eks. en Polo TDI (75 hk diesel) så er den direkte KJEDELIG. Påstår derfor fortsatt at man bør heller velge en annen japansk bil.

6621195[/snapback]

Nå tror jeg ikke trådstarter er ute voldsom kjøreglede, noe du uansett ikke får med verken Polo eller Yaris.

 

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1185955 <- "bruktbil"

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

IKKE kjøp Yaris! eksen hadde en Yaris verso 1.3. Kasse med 4 hjul! Driftsikker er den helt sikkert, men det er også alt. Harde og vonde seter, gikk utrolig dårlig, brukte forholdsvis mye bensin (sikkert mye pga. for liten motor) og interiøret bar preg av grov og billig plast!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...