Spartan Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 kjøp toyota yaris diesel, da har du billig og driftsikker bil.. 6620637[/snapback] Alle japanske biler "lider" av høy driftsikkerhet. Ingen grunn til å velge en så kjedeligste bil for det. Lenke til kommentar
laffy2000 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Alle japanske biler "lider" av høy driftsikkerhet. Ingen grunn til å velge en så kjedeligste bil for det. 6620649[/snapback] Nå er faktisk yaris kåret til en av de mest driftsikre bilene, dessuten er den ikke så kjedelig som man skulle tro. med 90 diesel-hester, og 190 nm så er den faktisk ganske sprek. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Nå er faktisk yaris kåret til en av de mest driftsikre bilene, dessuten er den ikke så kjedelig som man skulle tro. med 90 diesel-hester, og 190 nm så er den faktisk ganske sprek. 6621160[/snapback] Jeg har testa den (med 75 hk diesel). Sammenligner du den med f.eks. en Polo TDI (75 hk diesel) så er den direkte KJEDELIG. Påstår derfor fortsatt at man bør heller velge en annen japansk bil. Endret 6. august 2006 av Spartan Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Nå er faktisk yaris kåret til en av de mest driftsikre bilene, dessuten er den ikke så kjedelig som man skulle tro. med 90 diesel-hester, og 190 nm så er den faktisk ganske sprek. 6621160[/snapback] Jeg har testa den (med 75 hk diesel). Sammenligner du den med f.eks. en Polo TDI (75 hk diesel) så er den direkte KJEDELIG. Påstår derfor fortsatt at man bør heller velge en annen japansk bil. 6621195[/snapback] Nå tror jeg ikke trådstarter er ute voldsom kjøreglede, noe du uansett ikke får med verken Polo eller Yaris. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1185955 <- "bruktbil" Endret 6. august 2006 av tjalla Lenke til kommentar
KillerK Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 IKKE kjøp Yaris! eksen hadde en Yaris verso 1.3. Kasse med 4 hjul! Driftsikker er den helt sikkert, men det er også alt. Harde og vonde seter, gikk utrolig dårlig, brukte forholdsvis mye bensin (sikkert mye pga. for liten motor) og interiøret bar preg av grov og billig plast! Lenke til kommentar
andus Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 nå har jeg lest litt og sett at mazda 3 er et godt alternativ. Jeg spurte henne og hun sa at alt var greit men ikke den jævla yarisen, den er vil jeg ikke ha. Og så skal det visst være automat. mazda 3 med 1.6 og aut ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå