Gå til innhold

Amobil.no: Forslag: Legge ut video av mobiler som dere tester

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et forslag!

Jeg var innom itpro og der har de testet Siemens S88. Testen var på langt nær like omfattende som her på amobil men en ting som jeg synes var morsomt var at de også hadde laget en liten video (ca. 5 min) av mobilen.

Så jeg foreslår at dere også lager video av mobiler dere tester og kanskje til og med kommer med kommentarer på videoen undrveis?!

Testen og videoen av S88 på itpro finner dere her: http://itpro.no/omtaler.php?op=Maskinvare&id=1372

Endret av m3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann

Det er slett ingen dum idé å ta opp video av telefonene vi tester. Vi har vært inne på tanken, men har ikke kommet så langt som å få en fast prosedyre på det. Skal ha tanken i bakhodet, så skal man ikke se bort fra at det dukker opp videoer i tester i fremtiden.

Takk for innspillene! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hey hey!

Ser dere har lagt inn video i z530 testen! Har ikke sett selve filmen enda for jeg har ikke muligheten for det, men jeg vil rose amobil.no for å høre på brukerene sine og utvide/forbedre testene sine! Stå på!

- hsds

Lenke til kommentar
Heisann

Det er slett ingen dum idé å ta opp video av telefonene vi tester. Vi har vært inne på tanken, men har ikke kommet så langt som å få en fast prosedyre på det. Skal ha tanken i bakhodet, så skal man ikke se bort fra at det dukker opp videoer i tester i fremtiden.

Takk for innspillene! :)

6626810[/snapback]

La det bare bli litt bedre enn dingz.no (eller lignende) sine videoer. De gjør meg nesten kvalm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...