m3 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Hei, jeg har et forslag! Jeg var innom itpro og der har de testet Siemens S88. Testen var på langt nær like omfattende som her på amobil men en ting som jeg synes var morsomt var at de også hadde laget en liten video (ca. 5 min) av mobilen. Så jeg foreslår at dere også lager video av mobiler dere tester og kanskje til og med kommer med kommentarer på videoen undrveis?! Testen og videoen av S88 på itpro finner dere her: http://itpro.no/omtaler.php?op=Maskinvare&id=1372 Endret 4. august 2006 av m3 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Dette er en god idé, og brukes også av blant annet CNET. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Liker tanken din Greit å se hvordan mobiler fungerer i praksis. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg er for dette forslaget. Det er mye lettere å forstå hva det er snakk om når man får sett det med egne øyne. I stedet for å skrive ned en lang forklaring, så kan man beskrive det kort, og så filme det. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Er for dette forslaget jeg også! Ville tatt testene til amobil enda et hakk høyere opp Er vel ikke en uting det? - hsds Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Dette var en god idè! Er 100% for det. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Heisann Det er slett ingen dum idé å ta opp video av telefonene vi tester. Vi har vært inne på tanken, men har ikke kommet så langt som å få en fast prosedyre på det. Skal ha tanken i bakhodet, så skal man ikke se bort fra at det dukker opp videoer i tester i fremtiden. Takk for innspillene! Lenke til kommentar
hsds Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hey hey! Ser dere har lagt inn video i z530 testen! Har ikke sett selve filmen enda for jeg har ikke muligheten for det, men jeg vil rose amobil.no for å høre på brukerene sine og utvide/forbedre testene sine! Stå på! - hsds Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Heisann Det er slett ingen dum idé å ta opp video av telefonene vi tester. Vi har vært inne på tanken, men har ikke kommet så langt som å få en fast prosedyre på det. Skal ha tanken i bakhodet, så skal man ikke se bort fra at det dukker opp videoer i tester i fremtiden. Takk for innspillene! 6626810[/snapback] La det bare bli litt bedre enn dingz.no (eller lignende) sine videoer. De gjør meg nesten kvalm. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 hva med dingz.no sine videoer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå