DJMartin Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Ja, jeg lurer på om det er mulig å ha Windows og Mine Dokumenter, eller hele Documents and Settings mappa på to forskjellige disker. Grunnen til dette er at Mine Dokumenter kan bli ganske stor, så da har jeg ikke plass til den og windows sammen på en 32gb raptor disk. Der vil jeg bare ha WINDOWS og noen andre krevende programmer. Og hvis det går ann, hvordan? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Ja, jeg lurer på om det er mulig å ha Windows og Mine Dokumenter, eller hele Documents and Settings mappa på to forskjellige disker. Grunnen til dette er at Mine Dokumenter kan bli ganske stor, så da har jeg ikke plass til den og windows sammen på en 32gb raptor disk. Der vil jeg bare ha WINDOWS og noen andre krevende programmer. Og hvis det går ann, hvordan? 6611155[/snapback] Start-meny, høyreklikk på "Mine Dokumenter" og trykk på "Egenskaper. Der finner du destinasjonsbanen som brukes, og den kan du selvfølgelig endre på. Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Nydelig hva med hele Documents and Settings mappa? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Nydelig hva med hele Documents and Settings mappa? 6611193[/snapback] Den er litt verre, men det skal redirekteres det også mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå