MysticoN Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hello, jeg har sett i div aviser osv at de har en del worms spill osv. jeg er på jakt etter gode spill, om jeg må betale en 30kr pr spill er ikke noe problem. alt jeg trenger er en liten site^^ Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Rally Pro Contest De spillene i blader og slikt er bare dritt. Lønner seg å lete litt, finner veldig mye bra Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Edit: fant ut hva som skulle gjørest^^ Endret 4. august 2006 av MysticoN Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 fant SKY FORCE S60 v1.22 digger slike spill, noen som vet om andre spill som ligner dette OT: klarte å taste inn feil imei nr:( så får det ikke til å virke på telefonen:( ser ut som at jeg må kjøpe det på nytt.. og det kosta 100kr.... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 fant SKY FORCE S60 v1.22 digger slike spill, noen som vet om andre spill som ligner dette OT: klarte å taste inn feil imei nr:( så får det ikke til å virke på telefonen:( ser ut som at jeg må kjøpe det på nytt.. og det kosta 100kr.... 6614108[/snapback] Den er verre.. Spill.. Hvordan spill liker du? Kjøre, action, hjernetrim..? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 fant SKY FORCE S60 v1.22 digger slike spill, noen som vet om andre spill som ligner dette OT: klarte å taste inn feil imei nr:( så får det ikke til å virke på telefonen:( ser ut som at jeg må kjøpe det på nytt.. og det kosta 100kr.... 6614108[/snapback] Den er verre.. Spill.. Hvordan spill liker du? Kjøre, action, hjernetrim..? 6614790[/snapback] mest action slik som dette, kjøpte spillet en gang til btw.. så betalte 200 for det men men det var morro så er vel på en måte verdt det.. det beste er vel arcade action spill, slik som dette, hvor du kjører en bil eller flyr et fly som du kan oppgradere etterverdt med store våpen og greier.. ja jeg er 14 år invenndig^^ spillte et worms spill på en w800i som var ganske bra også. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Vent til Krally kommer ut. Heftig bilspill bak Sky Force folka Det er desverre ikke ute enda, men det burde komme nå snart. Ligner på Death Rally til PC. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Vent til Krally kommer ut. Heftig bilspill bak Sky Force folka Det er desverre ikke ute enda, men det burde komme nå snart. Ligner på Death Rally til PC. 6616756[/snapback] dæven.. det så bra digg ut.. har du peiling på når det kommer? ser ut som de vet hvordan spill skal lagest ja^^ husker no i gammle dager så var det mange adventure shoot em up spill på spille maskiner. (slike som sky fury) hvor man kunne sette på nye våpen på flyet etter en lvl.. kjøpe våpen, armor og mer.. husker ikke navnet:( Lenke til kommentar
Mow Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Om du har nok plass på mobilen og er ute etter skikkelig kvalitet ville jeg satt meg ned og lett etter en fungerende nes/snes emulator.. det er først da du får godspilla Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Om du har nok plass på mobilen og er ute etter skikkelig kvalitet ville jeg satt meg ned og lett etter en fungerende nes/snes emulator.. det er først da du får godspilla 6627568[/snapback] plass kan jeg ikke klage på snart, så har du en link? Lenke til kommentar
Cath13 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 fant SKY FORCE S60 v1.22 digger slike spill, noen som vet om andre spill som ligner dette OT: klarte å taste inn feil imei nr:( så får det ikke til å virke på telefonen:( ser ut som at jeg må kjøpe det på nytt.. og det kosta 100kr.... 6614108[/snapback] Den er verre.. Spill.. Hvordan spill liker du? Kjøre, action, hjernetrim..? 6614790[/snapback] Hjernetrim! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Link til Krally noe sted? Bilder, Preview, Info osv. Funker det på Series 40 3rd edition? EDIT: Awww.. Se hva jeg fant! Krally Video Endret 9. august 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Dette er ikke et javaspill så det funker bare på smarttelefoner Info og bilder her: http://www.idreams.pl/product.php?idProduct=5 Merk blandt annet at det står "over 751225 track to play on!" hehe. Da går man ihvertfall ikke lei de første par årene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå