akristina92 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Laster ned i rundt 200KB\s "as we speak". Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Herre jemini, 6.5kB/s and falling. Fra den ene amerikanske serveren på GamersHell. Er det noen som vet om en skandinavisk mirror? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Lønner seg å betale på Fileplanet, genial side Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg ser Gamer.no skal sette opp en mirror «i løpet av kvelden». TST, jeg ser du surfer på tråden Vet du når demoen kommer opp? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hm. Kanskje jeg venter til i morgen tidlig, og heller laster ned fra gamer.no. Får se hvilken hastighet jeg får fra fileplanet når jeg engang kommer gjennom køen. Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg ser Gamer.no skal sette opp en mirror «i løpet av kvelden». TST, jeg ser du surfer på tråden Vet du når demoen kommer opp? 6635841[/snapback] Venter selv på at Gamer skal legge ut demoen:p Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Da installerer jeg! Skal på tatt noen screenshots, pluss poste hva jeg syns når jeg har spillt gjennom demoen, Snakkes folkens! Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Betalte 40kr til FilePlanet, nå har jeg en nedlastningshastighet på 550+kb/sec Bare 40min igjen Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Herregud trodde jeg var smart, og brukte en mindre kjent side downloads.jolt.co.uk. Gikk veldig bra i begynnelsen, fikk maks på linjen min og ingen vente tid. Så kræsja hele siden deres...... Står nå i kø hos fileplanet Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Nå har Gamer.no lagt ut demoen (imponerende raskt!), så nå kan folk laste ned derfra! Det er få som bruker serveren, så man er nesten garantert å få god speed! Folk som ikke/nettopp har begynt å laste ned, bør prøver Gamer.no sin server umiddelbart! Saddlefall: Jeg vil ikke påstå at Gamespy er en genial side. Gamespot gir f.eks. mye større belønninger til subscribers (Hi-Res vids, flere eksklusive demoer og beta'er, osv), og viktigst av alt: GAMESPOT TVINGER IKKE PÅ OSS ET TEIT NEDLASTINGSPROGRAM!! Endret 8. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Nå har Gamer.no lagt ut demoen (imponerende raskt!), så nå kan folk laste ned derfra! Det er få som bruker serveren, så man er nesten garantert å få god speed! Folk som ikke/nettopp har begynt å laste ned, bør prøver Gamer.no sin server umiddelbart! Saddlefall: Jeg vil ikke påstå at Gamespy er en genial side. Gamespot gir f.eks. mye større belønninger til subscribers (Hi-Res vids, flere eksklusive demoer og beta'er, osv), og viktigst av alt: GAMESPOT TVINGER IKKE PÅ OSS ET TEIT NEDLASTINGSPROGRAM!! 6635969[/snapback] Følg denne snille mannen sitt råd. 350 KB/s atm. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 1h 23min brukte jeg fra Gamershell. Installerer nuh! Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Ah, da fikk jeg endelig litt hastighet på nedlastingen Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Greit, førsteinntrykk = kort! demoen er ikke spesielt lang, i hvertfall ikke når det er 2 gig som installeres. skal prøve masse forskjellige tvister på ting senere. Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hvor lang tid brukte du ca.? (600 kb/sec ) Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Innlegg som kun forteller at man har satt i gang en nedlasting, og/eller hvor raskt man laster ned demoen vil bli slettet. Henviser forøvrig til denne tråden nå som demoen er ute: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=613837 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Det absolutt første jeg gjorde da jeg startet opp demoen, var å se rett ned. Hvorfor? Noe jeg ble veldig imponert over, var at "full body awareness", som utviklerne har skrytt så forferdelig av, er verd all skryten! I tillegg til at man ser sin egen kropp, føler man virkelig at man beveger seg når man løper, hopper og går! Eksempel: Når man løper sideveis lener man seg bittelitt til siden, så skjermen så vidt blir litt skråsnudd. En annen ting, jeg skal nå komme med svar på spørsmålet jeg tror alle spør seg selv: "hvor mye krever spillet?" Vel, svaret er: LITE! Det er helt utrolig! Spillet skal være bygget på Source-motoren... Det ser ikke jeg! Det ligner ikke på HL2, i min mening ser det faktisk dessuten enda bedre ut - men det krever like lite! Eneste minus så langt, er at menyen er litt for lik det den er i HL2/CSS. I HL2 og CSS er det greit med en slik meny, men jeg synes et rollespill som Dark Messiah må få en mer "magisk" meny. Bare en liten bagatell, selvsagt. Så langt gir jeg dette spillet 11/10. Endret 8. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Fett, det var det jeg håpet på. HL2 går som en drøm på de fleste PC-er, og nå ser det ut som om dette spillet også går finfint. Knall. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Da er det min tur til å prøve! Tok meg 40 min å laste ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå