Jokko88 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Ventetidene på 3dgamers.com er opp mot 80-90 min nå! Fileplanet har bare 15 min. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Lester ned fra Gamershell nå på 320KB/Sec, ingen kø og ingen betalings tull. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Maks hastighet her, over 500kb/sec, så det syntes jeg var 40 velbrukte kroner (som ellers bare ville gått til smågodt eller noe slik). Nå får vi håpe at dette blir bra. Jeg håper at det er andre grunner til at demoen tar 1.5GB enn at den er dårlig innpakket eller noe slik. Gamespot spilte forøvrig gjennom demoen da de skrev sniktitten til spillet. Lenke til kommentar
Silchas Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Laster ned på rundt 200kb/s her. Så regner med å få det ferdig om ca 2 timer Lenke til kommentar
TheFifthApe Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 400kb/sec fra gamershell Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Prøv å ikke bare skrive "X kb/s" hele tiden, alle sammen. Det blir etter hvert ganske meningsløst og uinteressant. PS: Saddlefall, hvordan gjorde du det med Getright? Jeg har Getright, men har ikke peiling på hvordan jeg gjør det du gjorde. Hastigheten min har begynt å tumle nå. Er bare nede og surrer rundt 250kb/sec. Endret 8. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Har noen lagt demoen ut som torrent? Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 12 minutter igjen nå hos meg Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 PS: Saddlefall, hvordan gjorde du det med Getright? Jeg har Getright, men har ikke peiling på hvordan jeg gjør det du gjorde. Hastigheten min har begynt å tumle nå. Er bare nede og surrer rundt 250kb/sec. 6635568[/snapback] Du trykker på et mirror på fileplanet, så kommer det lille vinduet opp. Høyreklikk på download linken og velg copy link location. Da skal den automatisk dukke opp i mirror manager i GetRight. Når du har alle så velger du bare options - accelerated (segmented) downloading. Tror ikke det går ann å ha to segmenter på et mirror fra fileplanet, så velg like mange segments som du har mirrors. Skal funke Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 12 minutter igjen nå hos meg 6635597[/snapback] Stakkars her er det 5 timer! Lenke til kommentar
Silchas Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Post førsteinntrykk så fort dere har runnet demoen da. Så har jeg noe å lese imens jeg venter Endret 8. august 2006 av Larzie Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Post førsteinntrykk så fort dere er har runnet demoen da. Så har jeg noe å lese imens jeg venter 6635693[/snapback] Skal poste både bilder og inntrykk, installerer as we speak Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Nedlasting fra Gamershell går jo ulidelig sakte. Står i kø for Fileplanet nå, så får jeg håpe det går raskere. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Helvette, nettopp blitt ferdig med køa hos FilePlanet så starter den faenmeg om igjen! Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 OK, det at man trenger 3 gig er ikke kødd! en gig for install filen + 2 for selve installasjonen! Lenke til kommentar
genetex Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Faen får ikke til laste ned, 1 linken husker jeg ikke hva som var problemet, neste var "server capasity maxed" eller noe og den der siste har jeg alltids hatet fordi der er noe registrerings greier osv. Får prøve å laste ned litt senere i dag når det har roet seg forhåpentlivis. Might and magic spillene har alltid vert noen av mine yndligsspill. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Helvette, nettopp blitt ferdig med køa hos FilePlanet så starter den faenmeg om igjen! 6635726[/snapback] Akkurat samme problem. Imponerende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå