RoverS90 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Release Date: US: October 24, 2006 Europe: October 27, 2006 står det overalt Jeg som har ny pc stående klar og alt. (blandt annet her og her for de som vil ha kilder) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Hva er så galt med 27 Oktober? Vi får da i det minste spillet i Oktober, og det er jeg glad for. Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 ingenting galt med det, men skulle gjerne hatt det den 13. Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Some custom maps are available for the Dark Messiah demo on the official forums, ranging from an obstacle course to one where various monsters can be summoned to duke it out - hit the link for details and the ensuing comments. http://forums.ubi.com/eve/forums?a=tpc&s=4...8684#8971058684 Hey all I will start listing all custom maps available to the community. A lot of hard work has been put in by the community and they deserve some credit. All maps downloaded are to be installed into the following directory: C:\Program files\Ubisoft\Dark Messiah Demo\mm\maps (may have to create a maps folder) To play the map, create a shortcut to the single player demo executable file. The add the following '+map map_name' (minus the two ') to your shortcut. The shortcut should now look like the following: "C:\Program Files\Ubisoft\Dark Messiah of Might and Magic Demo\Dark Messiah Demo\mm.exe" +map mapname (may have to create a new shortcut from the original executable file) Be sure to download and try out the following maps: Skymap Created by leerid Small box Created by: GobanzoMon Bigboxroom Created by: decilling Tower Created by: decilling Dark Ravers mini mod The dark ravers mini mod contains various customizations and the following maps: mm_bigbox Created by : Painweaver mm_thearena_beta1 Created by : SharpAimX Please let me know of any other maps that are currently available and I will list them here. Also please note that because these maps are custom Ubisoft takes no responsibility for the effects this may have on your PC or the Dark Messiah demo. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 NICE! Nye saker å skvise ut av demoen! Lenge siden jeg har vært borti den nå, på tide å tørke vekk støvet. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Noen som har testet multiplayer open beta? Ble litt skuffet over den til å begynne med, var jo ikke mye likt fra Single player demoen. Har hatt en del morro med priest (self heal og stoneskin er imba) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Nå kan man forhåndsbestille Dark Messiah over Steam, og begynne å laste ned de nødvendige filene en stund før release, slik at man kan starte spillet umiddelbart når det blir sluppet. Prisen er $49.99, altså ca. 330kr. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Heh..lasta ned demoen gjennom Steam for ei uke siden, har enda ikke dobbelklikka på ikonet på desktop. kanskje jeg burde gjøre det? Endret 6. oktober 2006 av Bitex Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Grr, får ikke ADSL før den 20 og Narvesen har ikke noen vettuge spillblader inne. Akk ja, jeg får nok spillet før jeg får prøvd demoen. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Spillt en god del Open Beta, og min mening er at warriors og mage trenger å fixes på. Warriors kan etterhvert 3shotte deg med vanlige attacks(nonstance) og mage sin Fireballspell er også fetteimba Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Har lastet ned Open BETA av multiplayer-delen, men det kræsjer hele tiden. Først kræsja det i oppstarten (etter "reklamen"), men nå kræsjer det når jeg skal loade baner. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Oh satan, jeg ser på Steam at Dark Messiah tar 10GB ferdig installert! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 slår femdeles ikke M2TW med sine 11GB Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 noen som vet hvordan Cd-wow ligger ann når det gjelder leveringstider og slik? Ser det er en del billigere med dark messiah der enn på gamezone, men vil jo såklart ha det så snart som mulig så har ikke tid til å vente i dagevis bare for å spare et par kroner Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Først og fremst sender vel ikke CD-WOW ut fra Norge, så du vil uansett ikke få spillet innen utgivelsesdagen om du bestiller derifra. Dessuten koster vel spillet over 200kr der også, så du må belage deg på at spillet havner i tollen. Da blir det raskt 150-300kr ekstra å betale, i tillegg til at du gjerne må vente to-tre uker ekstra fordi spillet skal ligge på fortollingslokalene og "godgjøre" seg en stund. Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 aaah... ble lurt av det norske språket der. Da blir det til å bestille fra gamezone i løpet av kvelden da. Det fikk 8/10 i gamereactor sin Anmeldelse Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Nydelig, det, selv om at jeg som oftest er ganske skeptisk til Gamereactor sine anmeldelser. Er ofte veldig uenig med dem. De er ofte alt for snill med elendige spill. Lenke til kommentar
patrickss Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 drittspill er min mening etter å ha spilt det helt frem ti epilogen Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Feil tråd kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå