Hr. Jenssen Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 (endret) I følge Gamer.no kommer det nok 13. Oktober ja. Tror faktisk jeg skaffer meg CE'en, jeg. Fint med fire ekstra våpen, og en-to ekstra MP-skins. Endret 19. september 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 I følge Gamer.no kommer det nok 13. Oktober ja. Tror faktisk jeg skaffer meg CE'en, jeg. Fint med fire ekstra våpen, og en-to ekstra MP-skins. 6893545[/snapback] ja lurer på å gjøre det samme jeg olg Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 I følge Gamer.no kommer det nok 13. Oktober ja. Tror faktisk jeg skaffer meg CE'en, jeg. Fint med fire ekstra våpen, og en-to ekstra MP-skins. 6893545[/snapback] Ekstra våpen? Hah, konge! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Kan CE kjøpes over Steam? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Nei, man får selvsagt ikke kjøpt CE over Steam. Den inneholder ikke bare in-game materiale, men også en ekstra plate (med noe making-of stuff), samt en del andre ting. EDIT: Fra en av Gamer.no's artikler: ...Om du foretrekker å kjøpe spill i boks, er du kanskje interessert i å vite at spillet også får en samlerutgave. Denne kommer med en "making of"-DVD, en plate med ti symfoniske musikkspor fra spillet og et kart over flerspillerverdenen. Dessuten får du leke med fire nye våpen inne i selve spillet, samtidig som du får tilgang til et eksklusivt flerspiller-"skin"... Endret 19. september 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Nei, man får selvsagt ikke kjøpt CE over Steam. Den inneholder ikke bare in-game materiale, men også en ekstra plate (med noe making-of stuff), samt en del andre ting. EDIT: Fra en av Gamer.no's artikler: ...Om du foretrekker å kjøpe spill i boks, er du kanskje interessert i å vite at spillet også får en samlerutgave. Denne kommer med en "making of"-DVD, en plate med ti symfoniske musikkspor fra spillet og et kart over flerspillerverdenen. Dessuten får du leke med fire nye våpen inne i selve spillet, samtidig som du får tilgang til et eksklusivt flerspiller-"skin"... 6896629[/snapback] Oi, oi! Dette høres jo fantastisk ut! Da er det besluttet; jeg skal definitivt har CE. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 oppdaterte til CE nå, eller gamezone gjorde det da jeg sente en mail til dem Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Wohoo, Dark Messiah Collector's Edition er også bestillt fra Gamezone. Dette blir omba! Lenke til kommentar
Tore Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hadde håpet det skulle komme til pre-order på steam-store også snart jeg men.... Regner med det skal selges gjennom steam også..? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Ja, du får nok kjøpt deg gjennom steam også. Ikke collector's edition, da. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Synes nesten de kunne selge det i gold/silver/bronce pakker på steam, noe ala Valve gjorde med HL2. Så man kan få de ekstra våpnene osv. uten alt det andre tullet. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg vet ikke helt om jeg liker den økende trenden med å selge spill som utelater en hel del saker til normalpris, for så å selge disse utelatte delene ekstremt dyrt (relativt sett). Det vitner om hva slags tankegang industrien er inne i for tiden. Hva skjedde med det lille snevet av kunstnerisk integritet som var igjen? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Jeg skjønner hva du mener, men personlig synes jeg ikke dette er noe galt. Da får man mye mer utbytte av å kjøpe en CE-versjon, og når du spiller multiplayer, kan alle se at du faktisk har CE-versjonen (i og med at du har et unikt skin). Jeg ser mer på våpnene og det skinnet som et tillegg i CE, enn noe som er fraværende i standard-versjonen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 syns det er greit jeg, som 1, 2 og disc versioner av DVD'r men syns jo priser på spill brude være mindre en det de er i dag, 400 max for CE og 300-350 for vanlige Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Da har vi ny maskin til og spille demoen på. Men jeg har også 56k linje... Noen som vet om noen spillblader med demoen? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Da har vi ny maskin til og spille demoen på. Men jeg har også 56k linje... Noen som vet om noen spillblader med demoen? 6918796[/snapback] Tror Svenska PC Gamer har demoen Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Er det nokon andre her som har høyrd det ryktet om at det blir utsatt? Blir forbanna om det blir det.. Hadde tre spel som eg gleda meg til skulle kome ut i oktober: Hellgate, Warhammer - Mark of Chaos og Dark Messiah. Status no: Hellgate: Over nyåret Warhammer - Mark of Chaos: Ingen anelse Dark Messiah: Forhåpentlegvis i oktober. Nokon som veit noko? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 har ikke hørt noe om det nei Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Nope. Ikke hørt noe her heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå