NightKeeper Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Altså, spillet inneholder både singleplayer og multiplayer / pvp? Er hektet på demoen nå, må få testet ut alle forskjellige kombinasjoner <3 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Multiplayer blir det også ja. Det blir ikke noe MMO nei, men vanlig muliplayer. Det blir Deathmatch, Team Deathmatch, og den nye Crusade-modusen. Cursade minner litt om Battlefield, da det er klassebasert, og man vinner brettene ved å ta over kontrollpunkter. Det nye er at det er en slags kampanje. En dynamisk kampanje. Hvis du og ditt lag vinner over fienden på første brett, går dere til neste brett, som er en av fiendens strongholds. Hvis de vinner der, går dere til forrige brett, og slik går det frem og tilbake helt til det ene laget har slått det andre helt tilbake til deres hovedbrett. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 fra det lille jeg så fra MP i en av traileren så det veldig rotete ut, bare en hau med folk som kræsher inn i hværandre. hadde vært tøft om man kan kunne ha klasse restreksjoner, så ingen magi. da hadde det nesten vert som å ha små medival slag. noen bue skyere bak og riddere med sverd forann. hadda man også hatt hester i MP ville man hatt cav også Lenke til kommentar
Scummy Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) noen som kan linke Multiplayer trailers ? takk : ) Endret 27. august 2006 av Scummy Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Bare gleder meg noe vanvittig til dette spillet kommer ut! Har spilt demoen en del nå, o som vanlig havnet jeg som rogue som min favorittklasse! ELsker å være en snikende liten jævel hehe Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Demoen som blir vist via Steam update news er vel den samme gamle demoen? Eller er det en ny en? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Det finnes vel bare èn demo ja. Kan hende at noen nettsteder har fått prøvd seg på noen andre demoer, men offisielt er det gitt ut kun èn demo (+ en MP-BETA). EDIT: Er ikke sikker, men jeg regner med at den i Steam er BETA'en. Endret 8. september 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Har kommet en demo av spillet i Steam, skal sjekke om den er anderledes.. Lenke til kommentar
edds Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Genialt at de selger dette spillet via Steam. Veldig praktisk og slippe å vente/toll osv. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Me like.. Hvor lang er den demoen.? Ikke ferdi med den enda jeg... Og hvilket grafikkort må man ha.. :S Mitt X800 klarte ikke henge med i teksturene med 1280x1024 high, noe det gjør på alle andre steamspill jeg har, får vel fire på krava intill ny pc kommer i hus... :/ Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 X800 begynner vel å miste plassen den kanskje en gang hadde blant topp-kortene, så det er mildt sagt forståelig at du ikke kan spille dette spillet med maksimale instillinger med et slikt kort. Hvor mye minne og hvor kraftig prosessor du har, er jo selvsagt også viktig. Demoen er forøvrig veldig kort. Er du ikke ferdig med den enda, så er du uansett ikke langt unna. Demoen man finner på Steam er den samme som den som kom ut tidligere på nettet. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 ja jeg hadde bare 2minutter igjen av spillet når jeg avsluttet i går jo... nei X800 er langt fra noe øvre sjiktet lengre, dete bare overasket meg siden alle andre (og det er noen) steam spillene går godt på max... (ellers har jeg 2Gb ram & 3500+) Tror neste det blir så jeg kjøper Dark Messiah... Dette var morro... Lenke til kommentar
anders-j Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 fikk aldri prøvd spillet lasta ned i går.. og når jeg skulle spille, gikk det driiiiit tregt å loade.. Tilslutt måtte jeg restarte fordi spillet klikka... Pcen skal være mer enn bra nok... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Sikker på at du har de nyeste driverne? Dette burde hjelpe på litt. Dessuten kan svineri som Spyware alltids ta bolig på PC'en din om du ikke har et godt nok program mot det. Scorpionen, da har jeg nesten samme PC som deg (jeg har også 3500+ og 2GB RAM), men jeg har et 7900GT-kort, som er betydelig kraftigere enn X800. Likevel, jeg spiller ikke spillet på maks (dog ikke langt unna). Dark Messiah bruker nemlig en oppdatert versjon av Source-motoren, og dermed blir den nok litt mer kravstor. Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Eg kjører det greit med X800XL, kjører 1280x1024, men for de kresne så kan det gå bittelitte granne tregere når det skjer mye. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 XL er betydelig bedre enn et vanlig X800. Dessuten, kjører du med AA og AF på fullt? Samt HDR? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 X800XL er en litt annen klasse en X800... X800 kjører på GPU 392MHz : Minne 350MHz og mitt kort takkler Overklokking særdeles dårlig... 400 : 360 på meste... Ble litt ot dette... Men laggen var bare når man skulle rendre hele den "borgen" opp fjellsiden før man treffer den første dumme orken... når jeg kom på andre siden hadde max gått greit igjen... * DIGGER den slow motion og nærbildet av fienden sekvensen som kommer når man angriper akkurat samtidig og gnistene står fra sverdene.... :D Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Spillet går fint med alt på low på en 9600XT. Men over til det (viktige) jeg tenkte å spørre om... Hva med en gamer.no klan i online-delen av dette spillet? Kanskje også en gamer.no server? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Først og fremst må vel egentlig spillet komme ut, før Gamer kan burdere å sette opp en server. Eller hva? Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 jeg elsket iallfall dette spillet, helt konge, har og sett trailere, likte godt hvordan det så ut å være wisarrd telekenesis omm..! Assasin virker og fett, testet litt av hvert på demoen men der kan man ikke få tak i de tøffeste spellsene og de feteste angrepene for disse, warrior ser fett ut men ikke så spennende som de to andre, men man kan jo altids være en mix jaja kan ikke vente til det kommer ut! etter: http://www.tothegame.com kommer spillet ut 13 oktober i norge perfekt for meg for da har jeg fødselsdag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå