Hr. Jenssen Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Nei, det er jeg ikke sikker på, men det kommer sikkert mer info i morgen. Om du melder deg på den greia i linken (i første post) får du sikkert mail i morgen en gang, som gir mer info. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Noen som vet systemkrav for å kjøre spillet?, er redd min pc begynner å bli litt gammel nå Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Cirka det samme som Half-Life 2, vil jeg tro. Kanskje litt mer. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) KATTI KOMMER DET VIL HA DET NU! ARRRRRG;) er det den 7 idag? ffs! tenkte meg det var den 8 idag Endret 7. august 2006 av Ironmann Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Når imorgen/idag kommer demoen? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Djises, jeg sa det jo nettopp... Vi vet ikke når den kommer, annet enn at den kommer en gang i morgen. Vi bør belage oss på at den kommer sent, da amerikanerne liker å komme med demoer rundt 16.00 og 18.00, noe som betyr at vi ikke får prøvd den før rundt midnatt til 9. August. Scyllis, Dark Messiah skal visstnok bruke en oppdatert versjon av Source-motoren, så den krever sikkert litt mer enn Half-Life 2 - men sannsynligvis ikke mye. Endret 7. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 har dem extreme low settings så tror jeg Radeon 9550 SE klare å dra frem minst en stabil 10 fps? vil ha nytt grafikkort:'( og helst ny pc:( bort ifra agp å ddr ram:( Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg velger å se dettte fra en optimistisk vinkel, og konkluderer med at det er heldig at jeg så dette emnet først nå, så trenger jeg ikke vente mer enn i en dag. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 har dem extreme low settings så tror jeg Radeon 9550 SE klare å dra frem minst en stabil 10 fps? vil ha nytt grafikkort:'( og helst ny pc:( bort ifra agp å ddr ram:( 6627637[/snapback] Tja, vil tro du skal klare deg fint med alt på low. Er ikke sikker, da. Hehe. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Zealuu, det kan hende du må vente lenger. Fileplanet har ikke akkurat korte køer for de som ikke betaler hos dem. Kanskje du må vente flere timer etter den har blitt lansert (det er jo den verste tiden), eller kanskje til og med helt til de begynner å legge den ut på andre steder. Ja, jeg er en gledesdreper. Endret 7. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Tror jeg skal laste ned fra gamespot.com der jeg har "Total Access". Kommer nok noen timer etter fileplanet, men med ventetidene der og den dårlige farten jeg kommer til å få der så har det nok ingenting å si for meg. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Zealuu, det kan hende du må vente lenger. Fileplanet har ikke akkurat korte køer for de som ikke betaler hos dem. Kanskje du må vente flere timer etter den har blitt lansert (det er jo den verste tiden), eller kanskje til og med helt til de begynner å legge den ut på andre steder. Ja, jeg er en gledesdreper. 6627677[/snapback] Shush, woman. Jeg har ikke i utgangspunktet noen videre tiltro til fileplanet og deres evne til å distribuere ting til massene, sånn generelt sett. Jeg er i grunn forberedt på å måtte vente til onsdag gang, men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Gleder meg til i morgen DM kommer fortsatt til neste mnd? Ikke utsatt eller noe? Lenke til kommentar
Silchas Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Gleder meg til i morgen DM kommer fortsatt til neste mnd? Ikke utsatt eller noe? 6628630[/snapback] Visst jeg ikke tar helt feil, så har spillet blitt utsatt til midten av oktober. Dette leste jeg på gamespot, så er ikke sikker på om dette gjelder her i Europa. Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jess... her sitter jeg med 56k og Telenor skal ha nesten 2 måneder på å flytte mitt ADSL abonnement dit jeg bor nå. :'( *snufs* Jaja...man får vel vente en stund da... Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Gleder meg til i morgen DM kommer fortsatt til neste mnd? Ikke utsatt eller noe? 6628630[/snapback] Visst jeg ikke tar helt feil, så har spillet blitt utsatt til midten av oktober. Dette leste jeg på gamespot, så er ikke sikker på om dette gjelder her i Europa. 6628829[/snapback] Okay, gjør ikke så veldig mye egentlig. For da får spillutviklerne bedre tid på seg til å pusse spillet:p Gleder meg mer og mer til i morgen Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Jo, det har blitt utsatt til Oktober. Gamer.no skrev dette i en artikkel for ikke lang tid tilbake. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Er det dette som ligner litt på Oblivion? Da skal det testes ut Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Er det dette som ligner litt på Oblivion? Da skal det testes ut 6629445[/snapback] Jepp, det er det! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Herregud jeg gleder meg! Gledet meg til det fra jeg la øyner på det første gang. Noen som vet hvor lang demoen kommer til å være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå